fbpx

אמזון החזירה את המשלוחים החינמיים – מעל 65 דולר

החברה האמריקנית, שהפסיקה את השילוחים החינמיים בעקבות משבר הקורונה, החזירה בקנייה מעל 65 דולר
אמזון החזירה את המשלוחים החינמיים – מעל 65 דולר

החברה האמריקנית, שהפסיקה את השילוחים החינמיים בעקבות משבר הקורונה, החזירה בקנייה מעל 65 דולר

החברה האמריקנית אמזון, הודיעה כי המשלוח לישראל בקנייה מעל 65 דולר חוזר להיות בחינם. עם זאת, כרגע לא מדובר בכל המוצרים, אך עם הזמן ייתכן שיתווספו עוד. כמו כן, ייתכן שמוצרים בעלי נפח גבוה לא ייכללו בשילוח החינמי.

תקציר הפרקים הקודמים: בעת פריצת מגפת הקורונה, הפסקה אמזון לשלוח חינם לישראל, אחרי ששלחה לארץ מוצרים רבים בחינם, בתנאי שסכום הקנייה עלה על 49 דולר. קודם לכן, אף הציעה שילוח חינם על מוצרים עתירי נפח, אך זה היה מבצע זמני.

השילוח חינם בקנייה מעל 49 דולר החל כמבצע אך הפך לאופציה קבועה באתר, כאמור, עד משבר הקורונה. מאז, הישראלים הפסיקו לקנות ומכירות דרך אמזון בישראל – צנחו. גם השילוח המקומי שאמזון השיקה בארץ דעך. משווקים מקומיים שמוכרים דרך אמזון טענו שהעמלה שהיא גובה (15%) גבוהה מדי ושהביקוש בקרב צרכנים נמוך.

ובחזרה לבשורות המעודדות, אמזון החלה לאחרונה בצעדים לקראת חזרה לישראל. היא הורידה בהדרגה את מחירי המשלוחים, שהיו גבוהים. גם בעולם מחירי המשלוחים החלו לרדת, ונראה שזאת הסיבה לחזרה של המשלוח החינמי.

בכך, אמזון חוזרת להתחרות בשלל האתרים שכבר מוכרים בישראל: עלי אקספרס, נקסט, אסוס ו-SHEIN, וכן באתרים הישראלים שהתחזקו במשבר הקורונה. יותר ישראלים קונים כעת אונליין מישראל.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp