fbpx

ביקורת מסעדות והפעם ביקור במסעדת דגים כשרה באשדוד

יש באשדוד הרבה מסעדות דגים טובות, אמנם לא כולן כשרות אבל המגוון גדול, אז יצאנו לאכול.
מסעדת אלאדין באשדוד

יש באשדוד הרבה מסעדות דגים טובות, אמנם לא כולן כשרות אבל המגוון גדול, אז יצאנו לאכול.

מתחם מרטין בובר 1 באשדוד מציע מגוון של מסעדות שנמצא קרוב לים, יחד עם ברים ועוד מקומות בילוי, למתחם יש מה להציע לכל אחד, אפילו פתחו לא רחוק משם סניף של גלידת גולדה.

הזמנו מקום במסעדת אלאדין, מסעדה פשוטה אבל עם שירות חם ומהיר, מבחר מתאים של מנות ראשונות, עיקריות וגם מעט קינוחים.
אמנם חלק ממה שביקשנו לא היה בנמצא, אבל כל מנה שהגיעה הייתה טעימה ונראית נהדר.

המנות ראשונות שהזמנו כללו: סלט מוקפץ עם סלמון צרוב, חציל עם עדשים בטחינה, סלט ירקות קצוץ היטב וגם לחם הבית ומטבלים (הראשון הגיע מעט שרוף, אך השני היה חם וטעים) כפיצוי קיבלנו מנה מומלצת של פטריות וארטישוק. כל זה לארבעה אנשים.
הסלט המופץ היה מעט פיקנטי, דבר אשר הוסיף ולא גרע מהמנה, הסלט היה קצוץ היטב והתבלון שלו היה מצוין, החציל עם עדשים בטחינה הייתה המנה האהובה עלי, כל מי שאוהב פטריות כדאי שיזמין את הפטריות עם ארטישוק, מנה גדולה וטעימה מאוד.
אני חייב לציין שעבור ארוחת ערב קלילה, המנות הראשונות היו ממלאות, אבל כמובן שלא הלכנו בלי לאכול דגים, לכן הזמנו לברק פרוס בתנור.
הלברק היה רך וטעים, יחד איתו הגיעו עט ירקות צלויים.

כל מנה הייתה טעימה מאוד, השירות היה אדיב ונעים. גם השף שיצא לקראתנו עם צלחת הפטריות היה מאוד אדיב ואף בירך אותנו בצאתנו מהמסעדה.

את הקינוח העדפנו לאכול בטיילת שנמצאת קרוב, אך לא היה משהו במרחק הליכה, כך שאחרי שיטוט קצר ראינו שפתחו סניף של גלידת גולדה אז ניגשנו לשם כדי לאכול את הקינוח המתוק והטעים.
ממליץ בחום לבקר במקום: מסעדת אלדין

מסעדת אלאדין באשדוד

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp