fbpx

ביקורת מסעדות והפעם "המעשנה" במושב ינוב

ביקור באתר האינטרנט של המעשנה ממושב ינוב גורם לכל אוהב בשר להזיל מעט ריר ולהזמין שולחן לתאריך קרוב, כדי לטעום מהבשר שלהם.
המעשנה - בשר מפורק וחרוך

ביקור באתר האינטרנט של המעשנה ממושב ינוב גורם לכל אוהב בשר להזיל מעט ריר ולהזמין שולחן לתאריך קרוב, כדי לטעום מהבשר שלהם.

אחרי נסיעה של כ 50 ק"מ מראשון לציון, הגענו למושב ינוב אשר נמצא ליד כבר יונה, אפשר לנסוע דרך כביש 6 או כביש 4, תפעילו וויז לפני יציאה, כי פקקים רבותי פקקים.

המסעדה נמצאת במבנה ישן אשר לבטח שימש כבית לפני הסבתו למסעדה, יש חניה חינם מאחורי המסעדה, יש שילוט בולט אשר מצביע על החניה.

התקבלנו בספר פנים חמות ומאוד לבבי, כך גם השירות שהיה לאורך כל הסעודה, הקונספט של המקום מאוד מעניין יוצא דופן, כל הסועדים באותו שולחן מזמינים את אותה כמות נתחים לכולם.

בתחילת הארוחה מקבלים הסבר על הארוחה, כמו גם שלט ירקות, מעט צ'ימיצ'ורי, וירקות מוחמצים, אפשר להזמין שתיה קלה, בירה או יין בתוספת תשלום. על השולחן יש פתיליה ומעליה מצילה, ברזל שמתחמם מהפתיליה וכך הבשר מתחמם מעליה. כבר בהתחלה מגישים שני חצי תפוחי אדמה אפויים על גחלים, נחמד ומזכיר את תפוחי האדמה מל"ג בעומר מהילדות.

אנחנו פתחנו עם 5 מנות ואח"כ הרחבנו ל 7 מנות, לתומי חשבתי שהמנות בהמשך יהיו טובות יותר, אך ככל שהערב התארך הבנתי שכגודל הציפיות כך גם האכזבות.
לצערי הבשר היה מאכזב מכיוון שרובו לא היה נתחי בשר כי אם בשר מפורק שהרגיש יותר כפירורי בשר, חלקו היה מאוד שומני, חלקו הגדול היה שרוף, אם ממתינים 2 דקות כאשר הבשר נמצא מעל המצילה הוא נשרף אף יותר, לכן אם כבר הגעתם לכאן למרות הביקרת, כדאי לאכול את הבשר ישירות כאשר הוא מגיע, הוא גם ככה בושל / נצלה / התפחם זמן רב או אפילו זמן רב מידי.
כדאי לשים לב שכאשר יש בשר עם שומן על המצילה הוא מתחמם מאוד והשמן קופץ ויכול להתיז עליכם, לא נעים.

שני דברים חיוביים מהביקור, הקונספט, הראשון: יש ארוחה קבועה מראש, כך שאין לבטים מה להזמין, והשני: השירות הנפלא אותו קיבלנו מהכניסה למסעדה ועד למלצר אשר ליווה אותנו בכל הערב, עד לחיוב האשראי.

היינו, טעמנו, נחמד אבל לא מספיק כדי שנחזור שוב או נמליץ לאחרים.

המעשנה - ישיבה בחוץ

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp