fbpx

ביקור עם הילדים במוזיאון ידידי ישראל – חוויה שאסור לפספס

עמדת תמונות, מסכי מגע ומיצגים אור-קוליים. יצאנו לבדוק את המוזיאון שמספר על תקומת העם היהודי ומציג תענוג גדול לילדים החופש הגדול כבר כאן,
ביקור עם הילדים במוזיאון ידידי ישראל

עמדת תמונות, מסכי מגע ומיצגים אור-קוליים. יצאנו לבדוק את המוזיאון שמספר על תקומת העם היהודי ומציג תענוג גדול לילדים
החופש הגדול כבר כאן, ואם כבר טורחים ומגיעים עד עיר הבירה לטיול יומי – שלא תעזו לפספס את התענוג הגדול הגלום בביקור במוזיאון ידידי ישראל החדשני, הטכנולוגי והמרתק. אטרקציה אינטראקטיבית וטכנולוגית מומלצת לכל המשפחה. אבל באמת לכל המשפחה.

לא מכירים? נעים להכיר: המוזיאון עצמו הוא די חדש. הוא נחנך בשנת 2015 במרכזה של ירושלים, בסיועם של אלפי תומכים של ישראל מכל קצוות העולם. הסיור במקום מציע חוויה מעצימה – לימודית וצבעונית, המעבירה את הסיפור על החלום והתחייה של העם היהודי במולדת ההיסטורית שלו, והאישים שאינם-יהודים שסייעו במימוש החלום, באמצעות 7 מיצגים אור-קוליים ומרהיבים.

והחידושים עושים את שלהם: בחודשים האחרונים בלבד ביקרו במוזיאון אלפי אורחים מהארץ ומהעולם. שיא מלהיב ומוצדק, כי מדובר באמת בחוויה נהדרת, שכל אחד יכול למצוא בה משהו שתפור עבורו – במיוחד הילדים.

יתר על כן, ביקור של כל המשפחה במוזיאון הוא חוויה מומלצת, שביכולתה למלא כשעה וחצי של תעסוקה ובילוי. במוזיאון ידידי ישראל, חוזרים אלפי שנים אחורה, כדי לקבל תנופה קדימה – בשורה של חידושים טכנולוגיים ייחודיים ומרשימים במיוחד, מאנימציות מרתקות, דרך מיצגי מולטימדיה מרהיבים, חוויה אינטראקטיבית ומסכי מגע שלא נראו עוד בארץ, עבור הילדים מובטחת חוויה מסעירה. לפניכם כמה מהפעילויות המקסימות, הממתינות במוזיאון:
ראשית, המבקרים מוזמנים להיכנס לסיור דרך צילום תמונת סלפי, שתשולב בהפתעה במהלך הביקור (לא נגלה…). המוזיאון משתרע על שלוש קומות, אשר מתורגמות למעין מסע בזמן, שבמהלכו המבקרים יכירו באופן מעמיק ומלמד זווית נוספת השייכת לתקומת העם היהודי, עם שלל דמויות מוכרות, כגון: ראש ממשלת בריטניה ווינסטון צ'רצ'יל, גאו אנרי דינן, ודמויות הרואיות כמו ראול וולנברג והגנרל הבריטי אורד ווינגייט. המוזיאון כולל מגוון אגפים, כאשר בכל אגף מוצגת זווית ייחודית של העם היהודי.

כך, מבנה המוזיאון המרשים ביופיו, יוצר במהרה מסע חווייתי, הצולל אל תוך העם היהודי ודורותיו, עד עצם היום הזה. מי שרוצה לדעת על השורשים של הקהילה היהודית והחיבור עם אנשי התפוצות, יכול לצאת למסע אינטראקטיבי במתחם. ובנוסף, בכובעו השני, משמש המוזיאון כפלטפורמה ללוחמה באנטישמיות, תוך הפצת מסר של תמיכה וחברות בין בני האדם מכל האומות והדתות.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp