fbpx

הכל בכיס!

צרכנות | כלכלה | רשתות שיווק | פסח

10 טיפים שיעזרו לכם לצלוח בשלום את הקניות לחג הפסח ולהימנע מלספוג מהלומות קשות.

הכל בכיס

1. ערכו רשימת קניות – גם אם יש לכם זיכרון פנומנלי, ערכו רשימת קניות לפי קטגוריות ומסלול ההליכה שלכם בסופר. כתבו על דף וגם בנייד, כי שנייה אחת של חוסר ריכוז בתור למעדנייה וזה נעלם.

2. אל תגיעו לסופר רעבים – למה? ככה! כי כשאתם רעבים אתם קונים יותר שלא במודע בשביל להשביע את התאווה והיצר שקיים בכם באותו הרגע.

3. אל תיקחו את הילדים – סופר זה לא ג'ימבורי, מלבד העובדה שזה יעכב לכם את זמן הקנייה, רשתות השיווק יודעות בדיוק היכן להציב את הפיתויים לנגד עיניהם של הילדים. אז תמנעו מהופעת הרוק של הילד שלכם צורח :"אני רוצה את זה!"

4. השוו מחירים – אל תקנו בהכרח את המוצרים שאתם רואים בפרסומות, קיימים היום מגוון רחב של אותם המוצרים תחת המותג הפרטי של הרשת בו אתם קונים. מוצר יקר הוא לא בהכרח תמיד יותר טוב.

5. אל תשוטטו – סימנתם וי / בוצע על כל רשימת הקניות? יופי זה הזמן לגשת לקופה בלי להתמהמה ולהיזכר פתאום אם יש משהו שאתם צריכים, כי זה בדיוק הרגע שהעיניים נפתחות ומתחילות לצוץ לנו גחמות רגעיות.

6. אל תתפתו למבצעים – "קנה 3 – קבל 1 במתנה" – אתם לא צריכים 4 יחידות מאותו המוצר. אל תעמדו ותשכנעו את בן זוגכם שזה כדאי, כי אז נוצר לנו מלאי קטן של סופר בבית, שלא נעשה בו שימוש במשך זמן רב וזה עולה ויעלה לנו ביוקר. הרגלים נועדו להשתנות, בטווח הרחוק זה ישתלם לכם מאוד!

7. תנשכו שפתיים בקופה – זה הרגע הזה בו אתם צריכים לנהוג באחריות ולא להקל ראש, עומדים, תור, ארוך. זה בסדר זה לא תירוץ להעמיס מנטוס או גלידה. אל תכניסו לעגלה או לפה מה שלא היה ברשימת הקניות.

8. שלמו במזומן או באשראי אבל לא בתשלומים
לפני הקניות מציבים תקציב מזומן מוכן מראש לקניות, ואיתו מסתדרים ולפיו מתכננים את מהלך כל הקנייה. וכשאתם מגיעים לקופה הניחו את המוצרים לפי סדר הנחיצות שלהם וכשיגיע החשבון והוא יהיה גבוה במעט תדעו כבר ממה להיפטר. מזון הוא מוצר צריכה בסיסי ואין שום סיבה שתרכשו אותו בתשלומים.

9. בדקו את החשבונית
עוד לפני שהתחלנו לארוז את המוצרים אנחנו כבר ממהרים לעזוב את החנות, אנחנו יודעים כולנו לחוצים בחגים וכך גם עובדי רשתות השיווק שלפעמים בלי לשים לב יכולות לעשות טעויות חשבונאיות שיעלו לנו הרבה מאוד כסף. בדיקה קטנה של החשבונית = חיסכון גדול!

10. הפחיתו במשקאות ממותקים
הם מזיקים לבריאות ולכיס וגם הם רשמו עלייה במחירים. נסו להימנע מהם ולמצוא חלופות זולות יותר. אם לילדים בא משהו מתוק נסו לשב מים עם מיץ וקוביות קרח ולכם תוכלו להכין קנקנים של תה ירוק וחליטות מצמחים ירוקים ובריאים. כן גם לימונדה זה מעולה!

חג פסח שמח,
שמרו על הכיס, יש עוד חגים לפנינו.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp