fbpx

השתלת שיניים ביום אחד

שיניים הם חלק חשוב מהגוף שלנו, אי אפשר להסתדר בלעדיהן מאחר ויש להן תפקיד חשוב כמו לעיסת האוכל שאנחנו אוכלים וכן החיוך. לפעמים, נצטרך להתמודד עם שבירת שן ולכן נצטרך טיפול. השתלת שיניים הוא חלק מהמענה לטיפול השיניים.
השתלת שיניים ביום אחד

הפתרון לשיניים פגועות

בדרך כלל, כל אדם שלא מקפיד על טיפוח השיניים, מצבן יורע, עד כדי כך שהן עלולות ליפול. אדם שאיבד את השן, ניתן להשים שן חלופית במקומה. השתלת שיניים, היא הליך רפואי כירורגי. ההשתלה נעשית על ידי התקנת שן תותבת.

השתלת שיניים ביום אחד, בדיוק כפי שהיא נשמעת – השתלה ביום אחד. זמן ההחלמה מצריך מספר ימים והמענה הוא לטווח הארוך.

ההשתלה ביום אחד מיועדת לאנשים שסובלים מבעיות חניכיים, לאנשים עסוקים שאינם יכולים להתפנות לטיפול יסודי וכו'.

השתלה זו, התחילה להיות מוכרת בשנים האחרונות והיא פותרת את בעיות השיניים בכך שניתן להחליף מספר שיניים חסרות או להחליף את כל השיניים.

כיצד מבצעים את ההשתלה?

ישנן שיטות שונות להשתלת השיניים, אך בכולן התהליך הוא זהה. התהליך הוא לאחר העקירה. מוחדר לעצם הלסת שתל, העוזר לקבע את שן ללסת. השתל הוא כמו בורג, הממוקם בתוך הלסת.

לאחר החיבור, חייב להחלים במשך חודש בערך. לאחר ההחלמה, מחברים לשתלים שיניים מלאכותיות שיתאימו לחלל הפה.

השתלת שיניים ביום אחד, התהליך שהזכרנו אינו כולל זמן החלמה ולכן הוא נקרא כך.

יתרון ההשתלה ביום אחד

להשתלה ביום אחד יש יתרון על פני השתלת שיניים רגילה שבה ישנם מספר שלבים. תהליך ההשתלה אינו דבר נעים ותחשבו על זה שאתם צריכים לחוות אותו מספר פעמים. ואילו ההשתלה ביום אחד, איננו צריכים להרגיש את התהליך לאורך זמן, אלא רק בפעם אחת.

כיצד נבחר מרכז רפואי להשתלה?

מרפאות שיניים רבות מציעות את התהליך של השתלת השיניים ביום אחד אצלן במרפאה על ידי רופאי השיניים. ישנם רופאי שיניים כמעט בכל עיר, כמו: רופאי שיניים בירושלים, רופאי שיניים בתל אביב, רופאי שיניים בחולון וכו'. בחרו לכם את המרפאה הכי קרובה לביתכם.

נעדיף לבחור במרפאה שיש לה וותק רב והיא מקצועית בתחום. מרפאה כזאת, תדע לבחון את כל בעיות המטופל ולכן, המרפאה תדע להגדיר למטופל באיזה טיפול יש לטפל.  אם אתם זקוקים לטיפול רפואי וסובלים מבעיות שיניים, בחרו את המרפאה שאתם מכירים טוב, שאתם יודעים שהיא מומחית בתחום.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp