fbpx

התגעגעתם לטיולים? הנה 7 טיולים מומלצים לחול המועד פסח

הילדים בחופשת פסח, רוב מגבלות הקורונה הוסרו וכדי לנסות לעזור לכם להעביר את הזמן, ריכזנו 7 מקומות לטיולים ברחבי הארץ. מוזמנים לבדוק מה חסר לכם מתוך הרשימה ולצאת לבקר
התגעגעתם לטיולים? הנה 7 טיולים מומלצים לחול המועד פסח
הנה 7 טיולים מומלצים לחול המועד פסח

הרבה זמן שלא יכולנו לצאת לטיולים וחופשת הפסח הקרובה, יחד עם הסרת ההגבלות, יכולה להפוך לחופשה מהנה יחד עם הילדים. הכנו לכם רשימה של 7 מקומות שכל אחד חייב לבקר בארץ ולהשלים פערים במהלך הימים הקרובים.

השביל התלוי – שמורת הבניאס
מסלול נפלא בכל עונה. השביל התלוי מוביל אל המפל בנחל בניאס (או בשמו העברי, נחל חרמון). ההליכה יחסית קלה ומתאימה לכל המשפחה. תוכלו לטייל במסלול במשך כשעה עד שעה וחצי, תלוי כמה פעמים עוצרים לצלם את הנוף. יש לי להירשם באתר רשות הטבע והגנים מראש.

שמורת גמלא
בעונות החורף והאביב, על רקע נופי הגולן שמתכסים במרחבים ירוקים ופורחים, מים זורמים ופרות חומות, ניצבת שמורה יפהפייה שבכניסתה תוכלו לקבל מפה ולבחור את המסלול אותו תרצו לעשות, וכמובן להתייעץ עם הפקח במידה ויש עדכון שכדאי לדעת. יש לי להירשם באתר רשות הטבע והגנים מראש.

נחל תבור
אחד המסלולים הבולטים והיפים ביותר בתקופה האחרונה. מסלול אביבי, ירוק ופורח. אין צורך להירשם למסלול מראש, אך כדאי לקחת בחשבון כי בסופי שבוע הוא עמוס במטיילים. וכמו כן, בסופו יש עלייה לא פשוטה אשר בדרך אליה תוכלו ליהנות ממגוון צבעים, פרחים, זרימת מים והרבה יופי.

שביל הפסגה בהר מירון
אחד המסלולים המוכרים לתלמידים בבתי הספר, עליו לא מוותרים בטיולים שנתיים. אבל אם לא יצא לכם להכיר אותו, זה הזמן. מסלול נוח וקצר (1.5 קילומטר* המתאים לכל המשפחה וכמעטי לכל עונה. המסלול מקיף את פסגת הר מירון שהיא מהגבוהות בארץ (1,208 מטר).

נחל השופט – רמות מנשה
אזור רמות מנשה ידוע כמגנט מטיילים, בעיקר בעונות החורף והאביב, יחד עם השדות הפורחים בירוק והנחלים המתמלאים במים זורמים. מדובר במסלול נוח וקליל שהכניסה אליו בחינם וללא הרשמה מראש. יש מקום לפיקניק בתחילתו או בסופו, קיים שילוט, מונגש לכל אורכו ומתאים לכל גיל.

עכו – העיר העתיקה
עשרות ומאות מטיילים גודשים את העיר עכו במהלך חגי ישראל, ואם גם אתם חפצים בטיול בין סמטאות העיר העתיקה, הליכה על חומות, לחוות קצת חזרה לימי הביניים ולקנח עם מטעמי השוק – ההמלצה הזו עבורכם. בנוסף, בעכו יש לא מעט מלונות בוטיק וצימרים המאפשרים חופשה ייחודית בסמוך לאטרקציות שהעיר מציעה.

נחל דוד – ים המלח
תמיד מומלץ לקפוץ לים המלח, לנופי מדבר יהודה, לרחצה בים, לאמבטיות בוץ שחור של ים המלח וטיולים בנופים הקסמים. שמורת עין גדי שנמצאת בסמוך אליו היא אולי השמורה המפורסמת מכולם ובה תוכלו למצוא כמה מסלולי הליכה, אשר הקל ביותר והמתאים לכולם – נחל דוד.

שתפו: