fbpx

הוספת אמבטיה לחורף

כשהחורף החל להיכנס, השאלה איך להתחמם נשאלת יותר ויותר
חימום אמבטיה

כשהחורף החל להיכנס, השאלה איך להתחמם נשאלת יותר ויותר. מים חמים יכולים להיות דרך מצוינת להישאר נוח בתקופה זו בשל יכולת החום הגבוהה שלה שמאפשרת לו לשמור על הטמפרטורה שלו יותר מחומרים אחרים.

ישנן אפשרויות רבות זמינות בכל הנוגע לבחירת תנור חימום. הראשון הוא יחידה חשמלית שמחממת את המים באמצעות סלילים או חוטי התנגדות. החיסרון ביחידות אלה הוא שהן משתמשות בכמויות חשמל גדולות ויכולות להיות יקרות מאוד לתפעול. הם גם מהווים מפגעי אש בגלל הטמפרטורות הגבוהות הנדרשות לחימום המים.

אפשרות נוספת היא יחידה המונעת על ידי גז שמחממת מים באמצעות דחיפה מאולצת. יחידות אלו חסכוניות הרבה יותר באנרגיה והוכח שהן חוסכות עד 30% בחשבון החשמל בהשוואה לתנור חשמלי. יחידות אלה מהוות גם סכנת שריפה בגלל פוטנציאל הדליפות, אך ניתן להפחית את הסיכונים הללו על ידי נקיטת אמצעי זהירות נאותים.

אופציה שלישית היא להשתמש באחת מהיחידות הרבות הנמצאות בקטגוריה "מחממי גז טבעי". יחידות אלו חסכוניות מאוד באנרגיה ואינן מהוות סכנות אש גדולות מכיוון שהן מאדות מים בניגוד לחימום. הם גם אינם דורשים חשמל ויפחיתו את ההסתמכות שלכם על מקורות אנרגיה פחות ידידותיים לסביבה כמו פחם או נפט. בנוסף, יחידות אלה גם שקטות מאוד בעת הריצה ואינן מעבירות ניחוחות שעלולים לגרום לחימום מים אחרים.

בסופו של דבר בחירת החימום תלויה בכם בהתאם לצרכי החימום של הבית שלכם וחימום האמבטיה שלכם, כמו גם לתקציב שלכם. לא משנה איזה סוג יחידה תחליטו, התחממות החורף הזו יכולה להיות משב רוח עם מים חמים.

מהו החימום הטוב ביותר לאמבטיה ?

מעבר לחימום המים באמבטיה אתם צריכים גם למצוא תנור חימום לאמבטיה שיוכל לספק לכם חום גם לאחר שאתם מסיימים את השימוש במים החמים.

דוד חשמל: הוא משתמש בחשמל כדי לחמם את המים וזה חסכון בעלויות רק בטווח הקצר. זה בדרך כלל דורש הרבה אנרגיה ובכך להעלות מעט את החשבונות שלכם בצריכת חשמל. יתר על כן, תנורי חימום חשמליים מהווים סכנת אש בגלל הטמפרטורה הגבוהה הנדרשת לחימום המים ויש למצוא כאלו שעברו את כל בדיקות ותווי התקן. יחידה המונעת על ידי גז: תנור כזה יעיל יותר בדלק בהשוואה לחשמל וחוסך הרבה כסף בחשבונות האנרגיה. זוהי אחת האפשרויות הטובות ביותר עבורכם להתחמם כאשר מזג האוויר הופך קר בחורף. למרות שהיא אכן מהווה סכנת שריפה בגלל הדליפות הפוטנציאליות שלה, ניתן להפחית אותה על ידי נקיטת אמצעי זהירות נאותים. יחידת גז טבעי: יחידות אלו חסכוניות מאוד בדלק ואינן מהוות סכנות אש גדולות מכיוון שהן מאדות מים. יתר על כן, זה לא יעלה לך הרבה כסף על חשבונות אנרגיה ותפחית את ההסתמכות שלך על מקורות אנרגיה פחות ידידותיים לסביבה כמו פחם או נפט. הם גם שקטים מאוד בזמן הריצה ואינם מעבירים ניחוחות שעלולים מחממי מים אחרים.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp