fbpx

מה עדיף ?חברת דיגיטל חיצונית או עובד דיגיטל פנימי

היום זו עובדה שנכסים דיגיטליים הם נכס צאן ברזל של כל חברה וארגון באשר הם.
לנהל עמוד מדיה חברתית זה הרבה יותר מלכתוב פוסטים ולענות לתגובות, כדי לנהל מדיה חברתית צריך להבין בקידום ממומן, מודעות גוגל, קריאייטיב, עיצוב גרפי ועוד.

אז האם כדאי לארגון לשכור מנהל מדיה חברתית שינהל את המדיה החברתית מתוך הארגון או לשכור את שירותיה של חברת דיגיטל?

 מי יעיל יותר בציד, להקת זאבים או זאב בודד?

איש סושיאל בארגון –

יתרונות בהעסקת איש סושיאל לארגון שלך הוא שהוא אכן שלך. הוא זמין, הוא צמוד ויש לו לקוח אחד שהוא אתה. הוא בתקשורת רציפה עם מנהל וסמנכ"ל השיווק, הוא מודע לכל מה שקורה בתוך הארגון ולא מנהל את הנכסים הדיגיטליים מרחוק.

החיסרון הישיר של המצב הזה הוא שאתה עדיין מעסיק אותו, אם יום אחד הוא עוזב כל הידע בארגון הלך וצריך ליצור הכול מאפס, לגייס, וללמד. מצד שני חברת דיגיטל אחראית שהתוצר יישאר באותה הרמה לאורך כל הדרך.

יתרון נוסף של איש סושיאל פרטי הוא שאפשר למצוא מישהו מהתחום שלך שניהל עמוד של מתחרה, בנוסף על כך איש הסושיאל יהיה ממוקד בתעשייה אחת ובחברה אחת. חברות פרסום מנהלות מספר לקוחות מתעשיות שונות שלאו דווקא מתכתבות עם התעשייה שאותה אתה מייצג.

פרספקטיבה – איש הסושיאל שלך לא יכול לספק פרספקטיבה חיצונית לארגון כמו חברת פרסום ושיווק חיצונית שבאה במגע עם מגוון לקוחות.

חברת שיווק דיגיטלי –

היתרון בחברות דיגיטל הוא שהן מספקות מעטפת וקשת שירותים, עם מקצוען בכיסא לכל תחום, SEO ,PPC , קריאייטיב, אסטרטגייה ותוכן. הרמה המקצועית הגבוהה של מי שעובד בחברת דיגיטל נגזרת מכך שהוא ניזון מכל האספקטים של עולם הפרסום הדיגיטלי, הוא עובד ליד איש הPPC- ובשיח תמידי עם המעצבים הגרפיים.

ניסיון – כל חברת דיגיטל מגיעה עם סה"כ הניסיון ותחומי התמחות שלה, לא לכל חברה יש הכרות מעמיקה עם התעשיות השונות לדוגמה רפואה, ביטחון, אופנה, ריהוט וכו'. הניסיון גם יכול לבוא לרעת החברה אם אין לה ניסיון בתחומים מסוימים ואף אחד לא ירצה שיצברו ניסיון על גבו.

חברות דיגיטל משתמשות בכלים שלא לכל עסק פרטי יש את האמצעים להרשות לעצמם. הן גם מספקות מספקות דוחות עם ניתוחי עומק ואנליזות ברמה גבוהה של המון מידע.

ידע בכל הפלטפורמות – לנהל טוויטר, פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק ולינקדאין זה לא רק לדעת ללחוץ על כפתורים. כל אתר מגיע עם הטרנדים שלו, סוגי התוכן שלו ומה שמתאים לו. התאמת תוכן לכל פלטפורמה היא לא פחות מאומנות משל עצמה.

ניסיון על גבי מספר לקוחות – חברת שיווק דיגיטלית התנסתה עם מגוון לקוחות, היא יודעת כבר מה עובד ומה לא, אילו אסטרטגיות כדאיות.

מניפת השירותים שחברת שיווק דיגיטלי מספקת הם רבים ומורכבים,

קרוב לוודאי שלהקת זאבים תצליח בציד יותר מזאב אחד בודד, אבל אנחנו שומרים לכל החיות בטבע את הזדמנות להפתיע לטובה 😊

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp