fbpx

מחפשים מתנה לחגים? 5 ספרי בריאות והשראה לרגל השנה החדשה

מחפשים מתנות לחג למשפחה והחברים? במיוחד לכבוד החג, אספנו עבורכם מגוון ענק של מתנת החג שאף פעם לא מתיישנת – ספרים
מתנה לחגים

מחפשים מתנות לחג למשפחה והחברים? במיוחד לכבוד החג, אספנו עבורכם מגוון ענק של מתנת החג שאף פעם לא מתיישנת – ספרים, שאפשר ליהנות מהם לאורך כל השנה, כי בסוף לכל אחד יש את הספר הזה שהולך איתו שעות נוספות, שמשנה את הרגלי המחשבה ומעלה את המוטיבציה.

עד הדמעה האחרונה – 62 שיעורים מאמא / יובל אברמוביץ׳

לאחר שאמו נפטרה ממחלת הסרטן, ולאחר שהגשימה את חלום חייה להיות דוגמנית בגיל 60, יובל אברמוביץ׳ אסף את השיעורים החשובים שלמד מאמו וקיבץ אותם לספר על מנת להעביר אותם הלאה.

זה אולי נראה כמו ספר הספד/זיכרון, אך כשמתחילים לקרוא אותו, מבינים שמדובר בספר מעורר השראה ומחשבה מאישה שידעה הרבה דברים חשובים שכדאי שכולנו נקרא. ביטחון עצמי, הגשמת חלומות, הפגת הפחדים ועל בריאות נפשית.

למי שמחפש להעניק במתנה ספר קליל עם המון משמעות להעביר את תקופת החגים, ניתן להשיג ברשתות הספרים ובאתר של יובל אברמוביץ׳, ב-94 שקלים.

להיות אדם – 12 כללים נוספים לחיים / ג׳ורדן פיטרסון

ספרו השני והחדש של פיטרסון מעניק כללים טובים לחיים, בתקופה שבה העולם עובר טלטלה לא פשוטה. הפסיכולוג המוכר טוען כי בעזרת כללים טובים ניתן להתמודד עם הדברים הקשים שמתקילים אותנו, ללא התראה מוקדמת.

הספר מתאים לאנשים שמעוניינים לעבור סוג של טיפול פסיכולוגי עם עצמם, לקבל מוטיבציה והשראה, וניתן להשיג אותו ברשתות הספרים, בהוצאת סלע מאיר, ב-98 שקלים.

be coming – הסיפור שלי / מישל אובמה

בספר הנמכר ביותר של 2018, מישל אובמה חושפת כמעט הכל. רעיית נשיא ארצות הברית לשעבר מספרת את סיפורה בכנות יוצאת דופן: מילדותה כבת להורים מהמעמד הבינוני-הנמוך, ימי הלימודים, ההיכרות עם ברק אובמה והקשיים האישיים שליוו את חייה הציבוריים.

מדובר שספר שאפשר להישאב אליו די בקלות, ולקרוא ביומיים. הוא מתאים לחובבי ביוגרפיות ומעניק השראה.

ניתן להשיג בחנויות הספרים, במחיר של כ- 100 שקלים, יחד עם יומן כתיבה אישי.

השראה יומית / רובין שארמה

רובין שארמה הוא אחד המומחים הגדולים בעולם בתחום המנהיגות וההצלחה האישית. בספר ״השראה יומית״, הוא מזקק את תובנותיו וכותב על הנושאים החשובים בחיינו – הצלחה, התגברות על מכשולים, קשיים ואכזבות.

מדובר בספר שהוא לוח, המחולק לתאריכים, מתאים לכל שנה ושנה ומלווה את הקורא בכל יום, בדרכו להיות אדם יוצא דופן בשאיפה לנהל אורח חיים מוצלח במיוחד.

ניתן להשיג ברשתות הספרים, ובהוצאת כתר. מחיר רגיל: 89 שקלים.

פריצת גבולות / אלון אולמן

״אומרים שהזמן עושה את שלו. אז זהו, שהוא עושה את שלו – הוא עובר ועובר. מה שיקבע לאן נגיע, איך יראנו חיינו ומה יהיה לנו, הוא מה שאנחנו עושים בזמן שהזמן עושה את שלו״ (אלון אולמן).


הספר ״פריצת גבולות״, רב מכר ישראלי, מהווה כמשל לסיפור הצלחה שיכול להיות לכל אחד ואחת. מדובר בסיפור עם קו עלילה מרכזי אחד – שהוא סיפורו של אולמן, המתחיל בבעיה בריאותית של קריסת ריאה ואיך למרות הכל התחרה באופן קבוע בתחרויות איש הברזל.

ניתן להשיג בחנויות הספרים ובהוצאת כתר, במחיר רגיל של 98 שקלים.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp