fbpx

מי הן עשרת השכונות המבוקשות בארץ?

בדיקה של פלטפורמת יד 2 מציגה את השכונות המבוקשות בארץ
מי הן עשרת השכונות המבוקשות בארץ?
מי הן עשרת השכונות המבוקשות בארץ?

משבר הקורונה שינה את שוק הדיור ושכונות מסוימות שהיו מבוקשות בשנת 2020, איבדו מקסמיהן. בדיקה של פלטפורמת יד 2 מציגה את השכונות המבוקשות בארץ

שוק הנדל"ן הישראלי כבר חזר לשגרה, ובכל יום נסגרות עסקאות חדשות לרכישת דירות בכל רחבי הארץ. גם הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה וגם הכלכלנית הראשית במשרד האוצר מדווחים על מכירות של דירות חדשות. באתר יד 2 ערכו דירוג מיוחד של השכונות המבוקשות ביותר למגורים בישראל על בסיס כמות החיפושים בפלטפורמה.

ובמקום הראשון, השכונה המבוקשת ביותר בישראל היא שכונת פסגת זאב בירושלים, ששומרת על מיקומה בראש טבלת השכונות הנחשקות שנה שנייה ברציפות. במסגרת זו, רק בשנה האחרונה השכונה זכתה ל-278 אלף חיפושים ייחודיים, המהווים זינוק של 40% לעונת התקופה שלפני הקורונה.

אחרי פסגת זאב, מגיעה שכונה ירושלמית נוספת – גילה. גם היא שומרת על המקום השני בדירוג זו שנה שנייה. כמות חיפושי הדירות בשכונה הגיעה ל-268 אלף.

במקום השלישי: שכונת קריית השרון בנתניה, כשהגיעה ל-226 אלף חיפושים.

במקום הרביעי: פסגות אפק בראש העין, במקום החמישי כפר גנים ג' בפתח תקווה, במקום השישי שכונת ברנע באשקלון שקפצה 13 מקומות בדירוג, במקום השביעי אם המושבות החדשה בפתח תקווה, במקום השמיני הר חומה בירושלים, במקום התשיעי קריית חיים בחיפה ואת העשירייה הראשונה סוגרת שכונת נחלת יהודה בראשון לציון שטיפסה 8 מקומות. בנוסף, שכונת עיר ימים בנתניה קפצה 12 מהמקום ה-35 למקום ה-23, הרצליה פיתוח טיפסה 8 מקומות היישר למקום ה-19 בדירוג.

לעומת זאת, בין השכונות בהן נרשמה ירידה בחיפושים, הן שכונת רמות בבאר שבע שנפלה 11 מקומות למקום ה-14, ושכונת נווה שאנן בחיפה שירדה 6 מקומות לעומת השנה הקודמת.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp