fbpx

5 מכשירי כושר ביתיים מומלצים לאימון ביתי

המודעות לחשיבות השמירה על אורח חיים בריא הולכת וגוברת באוכלוסייה, ובעשור האחרון רבים החלו לרכוש מכשירי כושר ומתקני ספורט שונים לצורך אימון בבית
אופני כושר

בעשור האחרון רבים החלו לרכוש מכשירי כושר ומתקני ספורט שונים לצורך אימון בבית, וכך אין צורך לרכוש מנוי לחדר כושר וניתן להתאמן בזמן הנוח והחופשי. התפרצות נגיף הקורונה הביאה לעלייה משמעותית בביקוש למכשירי כושר ביתיים, ומאחר וגם החורף החל כדאי גם לכם לעבור לאימונים ביתיים וכך תוכלו להתאמן גם בעונה הקרה, ובנוסף לא תחששו מהידבקויות מהנגיף ולא תהיו תלויים בחסדי הממשלה ומשרד הבריאות המשנים את מדיניות הכניסה לחדרי הכושר חדשות לבקרים.

המלצה על 5 מכשירי כושר ביתיים

כדי לשמור על כושר גופני ואורח חיים בריא ומאוזן כדאי להשקיע במכשירי כושר ביתיים מומלצים וניתן להקים חדר כושר בבית. המומחים לפעילות ספורטיבית ממליצים על מכשירי הכושר הבאים:

מולטי טריינר – מכשיר כושר רב תכליתי המתאים לבית פרטי ולדירות. מולטי טריינר עשוי משלד פלדה, המוצר עמיד וחזק לאורך שנים ומתאים למגוון רחב של תרגילים. בין היתר המכשיר מתאים לחיזוק שרירי החזה והכתפיים, לתרגילי דחיקה בישיבה, לכופות ופשיטות רגליים, לתרגילי חתירה, פולי משיכה עליון, לעבודה על שרירי הגב והכתפיים ועוד. יש מגוון דגמים של מולטי טריינרים לכן כדאי לקרוא מפרט טכני, לבדוק גודל והתאמה לדירה, וחשוב לבדוק אילו אביזרים מגיעים עם המכשיר ומהי עלות ההובלה וההתקנה בבית הלקוח.

אליפטיקל – מכשיר כושר קומפקטי יחסית המתאים גם לדירות קטנות, המגיע בעיצוב מודרני וייחודי. אליפטיקל הוא מכשיר כושר ביתי נפוץ המצויד בגלגל תנופה גדול, ובדגמים האיכותיים ניתן לשנות את דרגת האימון והקושי בלחיצת כפתור, ויש מסך תצוגה (LCD) המציג מידע ונותנים כמו משך האימון, מהירות, קצב, מרחק, דופק ומדדים נוספים. המכשיר מתאים מאוד לאימון ביתי בכל מזג אוויר ולרוב יש מספר תוכניות אימון כדי להבטיח עניין ומוטיבציה לאורך זמן. המכשיר מומלץ לכל המתאמנים המתחילים ולמתאמנים הוותיקים.

הליכון – יש מגוון דגמים איכותיים ומתקדמים של הליכונים, זהו מכשיר כושר ביתי נוח ופופולרי המתאים לאימוני הליכה או ריצה. הליכון מצויד במסלול הליכה/ריצה, מנגנון לשינוי השיפוע של המסלול, צג דיגיטלי נוח וגדול, בולמי זעזועים ומנוע חשמלי חרישי. כאשר רוכשים הליכון ביתי יש להתייחס למידות המכשיר, אפשרות לקיפול ההליכון, מהירות, שיפועים, דרגות בלימה, בטיחות, צריכה אנרגטית, מגבלת משקל, עיצוב המכשיר וכמובן מחיר ואחריות.

ספת כושר – מכשיר כושר ביתי איכותי ונוח המתאים למגוון רחב של תרגילים ולאימון חופשי. בעת רכישת המוצר יש להתייחס לפרמטרים כמו גודל, משקל, עיצוב, חוזק השלדה, איכות ועמידות הריפודים, תנוחות ישיבה, אפשרויות כוונון, גימור יוקרתי ומחיר. ספת כושר מתאימה למגוון תרגילים לאימון ביתי, המכשיר לא מגיע עם משקולות ואביזרים נלווים.

אופני כושר – יש מגוון דגמים של אופני כושר לבית, המכשיר יכניס אתכם לכושר במהירות, הוא מתאים גם לבעלי משקל עודף ולמי שסובל מבעיות גב. אופני כושר כוללים מושב נוח ומרופד, ידיות אחיזה, משענת גב נוחה והעיצוב הארגונומי מבטיחה אימון נוח ובטיחותי. לאופני כושר יש גלגל תנופה מסיבי וגדול וניתן לשנות את דרגות הקושי בזמן האימון, בדגמים המתקדמים יש מסך תצוגה מואר המציג מדדים שונים כמו דופק, קלוריות, מרחק ועוד.

 

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp