fbpx

נוסעים לדובאי? בקרוב אין צורך בויזה

החל מה-10 באוקטובר ישראלים שיטוסו לאמירויות לא יצטרכו להנפיק אשרת כניסה בתשלום – לצורכי תיירות או עסקים
נוסעים לדובאי? בקרוב אין צורך בויזה

החל מה-10 באוקטובר ישראלים שיטוסו לאמירויות לא יצטרכו להנפיק אשרת כניסה בתשלום – לצורכי תיירות או עסקים
ממש אוטוטו, החל מה-10 באוקטובר, כל אזרח ישראלי שירצה להגיע לאיחוד האמירויות, למטרת תיירות או לצורך עסקים, יוכל לעשות כן ללא צורך בהנפקת ויזה, דבר החוסך לאזרחי ישראל כ-100 דולר. עם זאת, אלו שמתכננים להגיע אל המדינה התיירותית למטרות עבודה, לימודים, התנדבות או ביקור מטעמי דת – ייאלצו להוציא ויזה בכל אופן.

עד היום, כל אדם שרצה להגיע מישראל לאיחוד האמירויות, היה צריך להנפיק ויזה בסוכנות תיירות מקומית ולשלם לפחות כ-100 דולרים עבור האשרה.

במשרד החוץ מדגישים כי עקב מגפת הקורונה כללי הכניסה לאמירויות משתנים. לכן, ללא קשר לפטור מאשרת כניסה, חשוב לבדוק טרם הנסיעה מהן הדרישות עבור אזרחים ישראלים שמעוניינים להגיע למדינה התיירותית.

על כן, בסוכנות הנסיעות הדקה ה-90 מדווחים כי בעקבות ההודעה ישנה עלייה בהזמנות של טיסות לדובאי. על פי נתוני הסוכנות, בתי המלון המבוקשים עומדים על ממוצע חבילה של כ-500 דולר לאדם, לשהות של 3-4 לילות.

שרת הפנים איילת שקד על ההחלטה: "הסרת הויזות בין ישראל לאיחוד האמירויות לצורך ביקורים הדדים זו בשורה ענקית שרק תחזק עוד יותר את מערכת היחסים החמה שנבנתה ואת השותפות אמיתית שנכרתה בין המדינות. במהלך הביקור שלי באיחוד האמירויות אני חווה מהו שלום אמת ואני רואה חשיבות רבה בחיזוק מערכת היחסים האסטרטגית הזו".

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp