fbpx

ספר חדש של ערן גפן

בספרו החדש הוא כותב מה הוא למד ממאה המנכ״לים המצליחים בישראל, מה הופך מנהיגים ומנהיגות למצליחים באמת.
ספר חדש של ערן גפן

ערן ממשיך וכותב האם מדובר בידע ייחודי, בניסיון או אולי בקשרים, על כל אלו ועוד תקראו בספרו החדש 100 מאת ערן גפן

ערן גפן הוא יזם, סופר ומרצה ישראלי הידוע בעיקר בזכות עיסוקו בתחום הכתיבה והקריאייטיב. הוא התחיל את דרכו בעולם השיווק והפרסום, כשהקים את משרד הפרסום ״גפן טים״, שבמהלך השנים הפך לאחד המובילים בישראל בתחום הקריאייטיב והאסטרטגיה השיווקית. במסגרת עבודתו במשרד, גפן הוביל קמפיינים משמעותיים עבור חברות גדולות, מה שהעניק לו שם בינלאומי והכרה כאחד המוחות המובילים בתחום.

ספרו החדש 100 מאת ערן גפן

מעבר לעיסוקו במשרד הפרסום, ערן גפן ידוע ככותב מוצלח אשר מפרסם מאמרים, טורים וספרים בתחום היזמות, הקריאייטיב וההצלחה העסקית. הכתיבה של גפן נוגעת בנושאים מגוונים הקשורים לעולם העסקים, עם דגש על יצירתיות, חדשנות וחשיבה מחוץ לקופסה.

גפן הוא גם מחבר הספר ״לחשוב כמו זברה״, בו הוא משתף בתובנותיו לגבי ניהול עסקים בצורה חדשנית ומקורית. הספר מציע גישה שונה ומרעננת לניהול עסקים, תוך התמקדות ביצירת ערך אמיתי וארוך טווח, ולא רק בתוצאות מיידיות. הוא מדגיש את החשיבות של חשיבה יצירתית וחדשנות בכל תחום של החיים העסקיים, ומציע לקוראים כלים מעשיים לפיתוח המחשבה היצירתית שלהם.

בנוסף לספריו, גפן כותב גם מאמרים וטורים קבועים המופיעים בעיתונים ובמגזינים מקצועיים בישראל. במאמריו, הוא מרבה לעסוק בתובנות מעולם השיווק והפרסום, תוך שיתוף בחוויות האישיות שלו כמנהל וכיזם. כתיבתו מתאפיינת בסגנון בהיר ונגיש, עם דגש על פרקטיות ויישום רעיונות באופן מעשי.

ערן גפן הוא לא רק כותב, אלא גם מרצה מבוקש, אשר מעביר הרצאות וסדנאות בתחומים של יזמות, שיווק וקריאייטיב. הרצאותיו נחשבות למעוררות השראה, והן משלבות בין התיאוריה לפרקטיקה, תוך הצגת דוגמאות אמיתיות מהניסיון האישי שלו. כל אלה מציבים אותו כאחת הדמויות המשפיעות והבולטות בעולם הקריאייטיב והיזמות בישראל.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp