fbpx

5 אפליקציות למשחקים שיעבירו לכם את החורף

החורף מתקרב. וככל שהמעלות יורדות והחשכה יורדת, כך הסבלנות והיכולת להתרכז יורדת. לכבוד העונה, ריכזנו 5 משחקי חשיבה, ניהול ואסטרטגיה
5 אפליקציות למשחקים שיעבירו לכם את החורף

החורף מתקרב. וככל שהמעלות יורדות והחשכה יורדת, כך הסבלנות והיכולת להתרכז יורדת. לכבוד העונה, ריכזנו 5 משחקי חשיבה, ניהול ואסטרטגיה – שיעזרו לכם לשרוד את העונה הקרה. כולם זמינים להורדה בחינם וכולם בחנויות האפליקציות.

Bus Simulator – להיות נהגי אוטובוס
אם תמיד חלמתם להיות נהגי אוטובוס, האפליקציה הזו בשבילכם. המשחק הזה מאפשר לכם להיות נהגים ואף יותר מזה – לנהל את צי אוטובוסים. במהלך המשחק עוברים כמה ערים, מספרים אזורים בכל עיר, כמה סוגים של אוטובוסים ואפשרויות לשליטה באוטובוס. אך הכי חשוב – לבצע את הקו במהירות סבירה, ומבלי להבהיל את הנוסעים ולבצע עבירות תנועה.

City Mania – בונים עיר צבעונית
משחקי ניהול עיר ואסטרטגיה תמיד נחשבים למאתגרים. במשחק הזה המשתמש הוא השולט: יש היבטים כלכליים שפירושם לדאוג להכנסות, אושר ושביעות רצון של תושבים, מפעלים ושרשרת ייצור, קניות ומכירות; והרחבת השטחים של העיר. המשחק יפה גרפית, ואפשר להגיע ממש עד רמת הכביש והחנויות כדי לראות מקרוב.

Hungry Dragon – אתם הדרקון
במרבית הפעמים כשפוגשים דרקון במשחקים, הוא הופך לאויב. אבל ב-Hungry Dragon אתם הדרקון! המשחק מורכב ממפת עולם ענקית וכדי להתקיים תצטרכו לטרוף כל דבר שעומד לנגד עיניכם" ציורים, דרקונים אחרים או אפילו בני אדם.

One Line – פיתוח יכולת החשיבה
תרגיל חשיבה הדורש לצייר צורות שונות מבלי להרים את העיפרון מהדף. על גבי הצורות במשחק מסומנות נקודות, והמטרה שלכם היא לחבר את כל הנקודות תוך שמירה על רצף הצורה, ומבלי לחזור פעמיים על אותו הקו.

Burger Shop – ניהול מסעדה
משחק ניהול, אסטרטגיה והרבה חשיבה. לנהל מסעדה עם כל המאפיינים המוכרים לנו: לקוחות רעבים, חסרי סבלנות ומרובי דרישות, כשהשחקן נדרש למלא בדקדוק את הזמנותיהם. בנוסף, המשחק מציע בחירה לגבי מנות נוספות שניתן להוסיף לתפריט ובכל פעם כזו המסעדה מתאבזרת בהתאם במכונות חדשות. ככל שמתקדמים במשחק, נפתחים סניפים חדשים והעומס גדל.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp