fbpx

5 אפליקציות לשיווק עצמי

לפרסם את העסק ברשתות החברתיות יכול להיות משימה של ממש, לסמן פריטים ותזכורות על המסך במהלך שיחות וידאו יכול לסייע ולייעל את העבודה. סקרנו כמה אפליקציות שיעזרו לכם לשווק את עצמכם
5 אפליקציות לשיווק עצמי

LifeAR: סימון פריטים במהלך שיחת וידאו
כשאתם בשיחת וידאו, העט לא בהישג יד והגעה לפנקס הרשימות שבסמאטרפון מעט בעייתית, חברת TeamViewer השיקה אפליקציה שמקלה על התהליך בדרך פשוטה: במהלך שיחת הוידאו בסמארטפון, אתם מסמנים בזמן אמיתי, על הסרטון, באצבע או בחץ, מה שתצטרכו.
היישום מאפשר לקיים שיחת וידאו של עד שישה משתתפים – שיכולים לחלוק כך מידע בדרך ויזואלית תוך ניהול השיחה. אפשר להקליט את השיחות, וליצור גם סרטוני הדרכה להפצה ברשתות החברתיות.

AdRabbit: שיווק חברתי
אם אתם בעלי עסקים קטנים שמעוניינים להגיע לקהל לקוחות חדש בלי יותר מדי הוצאות, האפליקציה הזו תסייע להם להעלות את הפרסומים לפייסבוק, לגוגל ולטיקטוק באופן עצמאי, ישירות ובתוך דקות ספורות.
ממש כמו Canva. תחילה יהיה עליכם לקבוע את הנושא לקידום, ולבחור תבנית מודעה מעוצבת מתוך מגוון של תבניות. בהמשך תוכלו להגדיר גם את תקציב הפרסום. בהתאם לנתונים שהוזנו, תדע המערכת לבחור עבורכם את קהל היעד המתאים ואת התקציב הבסיסי שמתאים לכם.

Notica: לזכור לקרוא אחר כך
כמה פעמים יצא לכם שראיתם מאמר מעניין ולא היה את הזמן לקרוא? Notica – אפליקציה קלה לשימוש שביכולתה לסייע אינספור פעמים במהלך יום עבודה, מאפשרת לצפור בכל פריט שמצאתם ברחבי הרשת בשלב מאוחר יותר. כל מה שצריך לעשות הוא רק להעתיק את הלינק ליישום. כל הפריטים שהעתקם יישמרו וימתינו בחלון ההתראות.

Lomotif: הוספת מוזיקה לסרטונים
אם אתם מנהלי תוכן, אפליקציית Lomotif יכולה לסייע לכם בהצמדת מוזיקה לסרטונים המותאמים לפלטפורמות שונות. ובעידן בו ישנה חשיבות לזכויות יוצרים, האפליקציה הזו יכולה לסייע כפליים.

Deepstash: הרחבת ידע
אם אתם אוהבים להרחיב אופקים, סביר להניח שתמצאו עניין באפליקציה הזו, אליה תוכלו לאסוף רעיונות שנתקלתם בספרים, מאמרים וסרטונים, ואף לחלוק אותם עם קהילה שצמאה לידע חדש. ניתן גם להיחשף למאמרים וסרטונים שאספו חברי קהילה אחרים.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp