fbpx

מחפשים מקום לפגישה ראשונה? הנה 5 אפשרויות טובות

פגישה ראשונה. נפגשים פנים מול פנים. אחרי כמה שיחות מקדימות, בוואטסאפ, בפייסבוק או בכל דרך וירטואלית אחרת, מגיע הרגע המרגש של פגישה אמיתית.
מחפשים מקום לפגישה ראשונה? הנה 5 מקומות מומלצים

פגישה ראשונה. נפגשים פנים מול פנים. אחרי כמה שיחות מקדימות, בוואטסאפ, בפייסבוק או בכל דרך וירטואלית אחרת, מגיע הרגע המרגש של פגישה אמיתית. ודווקא בפגישה הזו, כדאי להשאיר רושם טוב וטעם של עוד. כי הרי אם צפים רגשות שליליים כמו שיעמום, עצבנות, רעב או אי נוחות, כנראה שיהיה פחות סיכוי לפגישות הבאות. ואם אתם מתלבטים לאן כדאי לנסוע, סידרנו לכם כמה רעיונות מעניינים:


בית קפה – לא סתם משפט הפתיחה הכי נפוץ הוא "נשב לקפה". בית קפה הוא פתרון לא רע ופשוט לפגישה ראשונה. בבית קפה יש שילוב של מקום יומיומי אך גם מעט חגיגי, עם אווירה נעימה. בבית קפה אתם לא לבד, כך שגם אם יש כמה דקות של שתיקה, ההמולה והרעש מסביב יחפו על כך.

סטנדאפ – אם אתם אוהבים לצחוק ובא לכם שהצד השני יצחק הרבה, הרי סטנדאפ זה מקום נהדר לכך. או שתצחקו מהאדם שעל הבמה, או עליו, או על מישהו מהקהל. בכל מקרה, צחוק מובטח. אחרי ההופעה, תוכלו לשוחח על כך לא מעט – ולאורך זמן יישארו זיכרונות מערב נהדר.

פק"ל קפה בפארק – אם אתם יותר אנשי טבע ושקיעות, מחצלת, קפה שחור חזק, דשא ומסביב המוני אנשים שעוסקים במגוון ענפי ספורט, יש בזה קסם.

מסעדה – אם אתם אוהבים להשקיע ומעוניינים להרשים, או אם אתם ממש רעבים, מסעדה היא מקום טוב להיפגש בו. אין כמו לשבת במסעדה כשההתלבטות הכי רצינית היא מה להזמין – עוף או בקר. חשוב לבחור מסעדה טובה, נקייה ונעימה, וכזאת שתשאיר ריח טוב בפה – סושי, למשל, לא רעיון כל כך טוב.

חוף הים – חול רך, גלים מתנפצים. לא סתם מדמיינים את חוף הים. החוף הוא מקום נהדר לפגישה ראשונה, רגועה, היוצר יופי מרהיב. לפגישה על החוף מספיק לדאוג לבקבוק יין לבן והכל מסודר. ואם אתם רוצים להכניס קצת עניין, אולי גם מטקות יעשו את העבודה.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp