טאבולה השיקה את מערכת הפרסום החדשה שלה בשם Abby

חברת טאבולה או Taboola הכריזה על השקת מערכת פרסום חדשה לעסקים קטנים בשם החמוד Abby. שמאפשרת למפרסמים להתחיל ולנהל קמפיינים ללא מומחיות בפרסום
Abby Taboola
חברת טאבולה או Taboola הכריזה על השקת מערכת פרסום חדשה לעסקים קטנים בשם החמוד Abby.
טכנולוגיית Generative AI ראשונה מסוגה בתעשייה, שמאפשרת למפרסמים להתחיל ולנהל קמפיינים, אפילו ללא מומחיות בפרסום.

כולם עושים שימוש ב AI

על פי נתוני התעשייה, כמעט 91% מהמפרסמים כבר משתמשים או שוקלים להשתמש בטכנולוגיית Generative AI. אימוץ טכנולוגיה זו על ידי מפרסמים עלה בחדות לאחרונה, בשל הרצון לשפר יעילות, להניע מכירות ולשפר את התשואה על ההשקעה – 81% מהמפרסמים מאמינים שהיא יכולה להגדיל מכירות בארגוניהם.

Abby היא עוזרת AI מתקדמת למפרסמים, שמציעה גישה בצורת שיחה לבנייה והשקת כל הקמפיינים שלהם – החל מתקצוב, מיקוד, יצירתיות, אופטימיזציה ועוד.

Abby מבוססת על מערכות של מחשוב חזק ומתקדם, אחרי למידה של יותר מעשור מקמפיינים מוצלחים של מפרסמים בחברת Taboola, ומאפשרת למפרסמים להשיק קמפיינים יעילים תוך דקות, ברשת של אתרי תוכן מבוססי אמון ומובילים שמגיעה ליותר מ-600 מיליון משתמשים פעילים ביום.

לחברת טאבולה ניסיון רב בפרסום

בניסויים שחברה ביצעה, נמצא שקמפיינים שהושקו עם Abby היו צפויים לעלות לאוויר 75% מהר יותר מקמפיינים שהוקמו באופן ידני.
כדאי לסייג ולהבין שגם קמפיינים אלה, יהיו פחות טובים מאשר שימוש בחברה שיודעת לבצע אסטרטגיה, הפקה וניהול קמפיין שיווק דיגיטלי.

Abby בונה ומנהלת כל חלק בקמפיין ושל תוכניות המדיה של המפרסמים, ומנחה את המשתמשים עם שאלות פשוטות שמבנות תוכניות מדיה באופן אוטומטי על בסיס כל יעד שיווקי. מפרסמים יכולים להתמקד במטרות כמו הגברת רכישות, העלאת מודעות למותג או יצירת לידים, כמו גם להגדיר חלוקת תקציב בין מחשבים שולחניים למכשירים ניידים, ועוד.

Abby מציעה גם יכולות יצירתיות מתקדמות של Generative AI, שמאפשרות למפרסמים להשתמש באותה גישה של שיחה עם מכונה ליצירה ושינוי של תמונות. המפרסמים יכולים לערוך רקעים, קריאות לפעולה (CTA), וליצור כותרות יצירתיות רלוונטיות מבלי להשתמש בתוכנות עריכת תמונות או מומחיות נדרשת.

אדם סינגולדה גאה הפיתוח של החברה

"Abby ממציאה מחדש את מה שאפשרי עבור מפרסמים בכל הגדלים, ומסירה את חוסר הוודאות ואת הדרישות הזמן הנדרשות להשקת קמפיינים," אמר אדם סינגולדה, מנכ"ל טאבולה.
"מערכת Abby מנגישה את הפרסום כך שכל אחד יוכל לבנות את הקמפיינים שלו, בדיוק כפי שהיה מדבר עם מנהל פרסום מנוסה בתעשייה. מפרסמים יכולים 'לדבר' עם Abby בשפה פשוטה ולשבת בחזרה בזמן שהיא מתפקדת כמומחית קמפיינים. Abby משלבת את הטוב ביותר של Generative AI עם הנתונים הייחודיים והניסיון שלנו כדי לעזור למפרסמים להצליח. זהו צעד נוסף במסע שלנו להניע את הצלחת המפרסמים עם Taboola".

סיכום

כרגע המערכת אינה מציעה מערכת פרסום בעברית, ניתן להתחבר ולפרסם במרכת באמצעות הקישור כאן: Abby

כרגע אין תמיכה מלאה בשפה העברית ולכן כדאי לעשות שימוש בחברות שיווק דיגיטלי ולהגיע למיליוני צרכנים בישראל

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp