fbpx

שירות הארנק הדיגיטלי של אפל מזנק: מעל ל-150 אלף משתמשים

שירות התשלומים החדשני מבית אפל, שהושק רק לפני מספר ימים, כבר הפך לארנק הדיגיטלי הגדול ביותר, עם למעלה מ-150 אלף משתמשים שמשלמים בקופות באמצעות אייפון או שעון חכם
הארנק של אפל

שירות התשלומים החדשני מבית אפל, שהושק רק לפני מספר ימים, כבר הפך לארנק הדיגיטלי הגדול ביותר, עם למעלה מ-150 אלף משתמשים שמשלמים בקופות באמצעות אייפון או שעון חכם

בתוך מספר ימים ספורים, אפל פיי (Apple Pay), השירות הבנקאי הדיגיטלי מבית אפל, הפך לארנק הדיגיטלי הגדול בישראל, כך עולה לפי חברות האשראי והבנקים. השירות של חברת אפל שמאפשר תשלום באמצעות אייפון או אפל ווטש בקופות החנויות, על-ידי הצמדת הטלפון הנייד לקופה, צבר תאוצה. לפי ההערכות, השירות פעיל אצל יותר מ-150 אלף משתמשים.

בחברות האשראי והבנקים מספרים על הצטרפות המונית ומעל 50 אלף עסקאות, בכרטיסי אשראי פנים וחוץ בנקאיים, כך שלפי ההערכות ההצטרפות בכלל השוק גבוהה מ-200 אלף איש. בחברה מסוימת טוענים כי כ-30% כבר ערכו לפחות עסקה אחת באמצעות השירות. בחברה נוספת מעריכים ש-500-300 אלף הצטרפו בכלל השוק.

המספרים הללו גבוהים מאוד, לנוכח העובדה שמחזיקי אייפון מהווים פחות מרבע משוק הסלולר בישראל, בעוד מחזיקי טלפונים עם מערכת הפעלה אנדרואיד מהווים את רוב השוק. אלה גם יכולים לשלם עם הטלפון הנייד או באמצעות שעונים חכמים וישנם רק כמה עשרות אלפי מצטרפים לארנקים דיגיטליים שפועלים באנדרואיד. מדובר בארנקים כמו אפליקציית ביט של בנק הפועלים, anypay של ישראכרט והארנקים הדיגיטליים של מקס, לאומי והבינלאומי, שכולם מיועדים למשתמשי אנדרואיד בלבד בשל מדיניות הגן הסגור של אפל שלא מאפשרת לארנקים דיגיטליים חיצוניים לפעול במערכת ההפעלה שלה.

השירות החדשני, אפל פיי, נפתח לשימוש בישראל החל מ-5 במאי, אז משתמשי אייפון ואפל ווטש יכלו סוף סוף להזין לאפליקציית wallet במערכת ההפעלה ios מספר כרטיסי אשראי והחלו לשלם באמצעות הסמארטפון או השעון החכם בקופות בבתי עסק בישראל ובחלק מאתרי האינטרנט.
מדובר בשירות התשלומים הדיגיטלי הבינלאומי הראשון שהשוק בישראל ומשתמשי אפל ידועים כמאמצי חידושים זריזים וכן כחובבי כל פיצ'ר חדש של אפל. לכן היה צפוי שהם יניעו את השוק קדימה ויהפכו את התשלום באמצעות הטלפון הנייד למראה שכיח יותר.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp