fbpx

החורף כבר כאן, זה הזמן להפתיע את כולם בקיץ הבא עם גוף חטוב!

אז בואו תשימו את מזרן האימון הנוח על הרצפה כי הבאנו לכם היום כמה תרגילים שיעזרו לכם לחזק ולשטח את הבטן.
החורף כבר כאן, זה הזמן להפתיע את כולם בקיץ הבא עם גוף חטוב!

אז בואו תשימו את מזרן האימון הנוח על הרצפה כי הבאנו לכם היום כמה תרגילים שיעזרו לכם לחזק ולשטח את הבטן.

פלאנק –
הפלאנק הוא תרגיל שעובד על כל הגוף וגם על הבטן. נשכבים על המזרן עם הפנים כלפי מטה, מניחים את האמות על המזרן כאמצעי תמיכה. הרגליים ישרות עם הבהונות כלפי מטה. הגוף צריך להיות כמה סנטימטרים מעל הרצפה כאשר הוא מוחזק על ידי הבהונות והאמות. זה נשמע פשוט אבל קשה מאוד להחזיק את הגוף בפלאנק. למתחילים מומלץ לעשות 20-30 שניות כל פעם ובהדרגתיות לנסות לעלות לדקה.

 

כפיפות בטן

כפיפות בטן אופניים –
נשכבים על הגב, את הידיים שמים מאחורי הראש עם המרפקים לצדדים. עכשיו ברך אחת מרימים כלפי מעלה ב-90 מעלות. התרגיל הוא לגעת עם המרפק בברך הנגדית בכל כפיפה. ז"א שעם מרפק שמאל עושים כפיפת בטן ונוגעים בברך ימין ועם מרפק ימין נוגעים בברך שמאל. זה תרגיל חובה לכל מתאמן.

מספריים עם הרגליים –
שוכבים על הגב עם הרגליים מתוחות קדימה, את הידיים שמים לצידי הגוף בשביל יציבות. את הרגליים מרימים מעט גבוה באוויר ועושים איתם תנועת מספריים, הרגליים מתוחות קדימה אחת עולה והשנייה יורדת. זה תרגיל שעובד על שרירי הבטן התחתונה והוא חלק אינטגרלי מכל ארסנל תרגילי בטן מומלץ.

כפיפת בטן קלאסית –
כמובן, לא נשאיר אתכם בלי הדרכה על כפיפות בטן קלאסיות. היציבות מגיעה מהרגליים אז כדי למצוא דרך למקם אותן במקום, הרבה אנשים אוהבים לבקש ממישהו להחזיק להם את הרגליים במקום במידה ומתאמנים בזוגות. עם הברכיים מקופלות כלפי מעלה וידיים מאחורי האוזניים, תעשו עליות איטיות ומתונות, המטרה היא להגיע לברכיים.

תרגילי מתח –
כדי לעבוד על שרירי הבטן מומלץ גם לבצע תרגילי מתח, מי שיכול לרכוש מוט שאפשר להתקין בין המשוף ליד דלת חדר השינה, או לצאת לאויר הפתוח ובכל מגרש אימונים בגינה הציבורית, יכול למצוא מתקן שיכול לשמש לתרגילי מתח, להושיט ידיים והרים את הסנטר מעל לקורה, כך מספר פעמים, כמו כן, כדי להיות במצב תלוי על הקורה ולהרים את הרגליים למצב של 90 מעלות לגוף שלנו, להרים את הרגלים ולהוריד מספר פעמים.

מתיחת שרירים
מתיחת הגוף –
מצב בו אנחנו נמצאים בישיבה, ומותחים את השרירים, כך שהידיים מגיעות לכפות הרגליים, יש לבצע זאת בזהירות ובאיטיות, ולא להכאיב לגוף או לפגוע בשרירים.

עכשיו עם תרגילים אלו תוכלו להתכונן לקיץ ולהפתיע את כולם או פשוט לשמר את מה שיש כבר.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp