fbpx

זום רוכשת את Five9 ב-14.7 מיליארד דולר

זום, שהגדילה את הכנסותיה ב-326% בשנה האחרונה על רקע המעבר של עסקים ובתי ספר לקיום שיעורים וישיבות וירטואליים, הודיעה על רכישת ספקית שירותי הענן Five9
zoom-five9

זום, שהגדילה את הכנסותיה ב-326% בשנה האחרונה על רקע המעבר של עסקים ובתי ספר לקיום שיעורים וישיבות וירטואליים, הודיעה על רכישת ספקית שירותי הענן Five9

חברת Zoom, שהייתה בין סיפורי הצמיחה המובילים במשבר הקורונה והגדילה את הכנסותיה ב- 326% בשנת 2020, הודיעה כי היא רוכשת את ספקית שירותי הענן Five9, בעסקה המוערכת ב-14.7 מיליארד דולר. עסקה זו מסמנת את הרכישה הראשונה של זום במיליארד דולר ומגיעה כשהחברה מתכוננת לעולם שלאחר משבר הקורונה, כאשר עובדים חוזרים למשרד.

זום מתמודדת כעת עם האטה שמגיעה באופן טבעי, במיוחד כשהחברות נפתחות מחדש ומפגשים פנים אל פנים מתחדשים. למרות שהחברה השיקה מוצרים חדשים כדי להתחשב בשינויים הבאים בשוק, היא גם זקוקה למקורות הכנסה חדשים מכיוון שמיקרוסופט, פייסבוק וגוגל מגבירות את התחרות בווידאו צ'אט עם צוותים.

ככלל, מעבר לאפשרות שיחות הוידאו שנכנסה לחיינו בסערה במהלך השנה האחרונה, ראינו ביקוש רב להתקשרות טלפונית באמצעות זום. ולפיכך, מערכת הטלפונים על בסיס הענן החדשנית של Five9 מציעה אלטרנטיבה דיגיטלית לטלפונים, ומאפשרת למשתמשים להתחבר וליצור אינטראקציה בדרכים חדשות ונוחות. כך למעשה, החברה הנרכשת, Five9, ואפשרה לנציגים לבצע את עבודתם מהבית, ויותר מכך, חברות נאלצו להסתגל במהירות לתוכנות ענן מכל הסוגים, כולל למרכזי הקשר שלהן – חוותה צמיחה מהירה משלה כששווי השוק שלה עומד כיום על 11.9 מיליארד דולר.

מדובר בעסקת הטכנולוגיה השנייה בגודלה בארה"ב, וזו צפויה להיסגר במחצית הראשונה של 2022. חמישה מחזיקי מניות עדיין צריכים לאשר את העסקה, והיא דורשת אישור רגולטורי. יתר על כן, רכישה זו משלימה את הפופולריות ההולכת וגוברת של הצעת הטלפונים שלנו עם זום, ומעמידה אותה בעמדת צמיחה הממלאת תפקיד משמעותי עוד יותר בהנעת העתיד הדיגיטלי, וכן לקרב חברות ולקוחות שלהן זו לזו.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp