fbpx

איך מוציאים ויזה לדובאי?

אם אתם מתכננים להגיע בקרוב, הנה כל מה שצריך לדעת על הוצאת ויזה לערי האמירויות
איך מוציאים ויזה לדובאי?
איך מוציאים ויזה לדובאי?

מהרגע שדובאי נפתחה לישראלים, היא הפכה לאחד היעדים הכי מבוקשים וכבר הספיקו לטייל בה מאות ואלפי תיירים כחול לבן. אם אתם מתכננים להגיע בקרוב, הנה כל מה שצריך לדעת על הוצאת ויזה לערי האמירויות.


דובאי, אחת מהערים הכי מדוברות בתקופה האחרונה עם שלל מלונות הפאר שבה, נמצאת במרחק קצר של 3.5 שעות טיסה מתל אביב. אך רגע לפני שרצים לנתב"ג, עליכם קודם להוציא ויזה. בדצבר, עם חתימת ההסכמים בין איחוד האמירויות לבין מדינת ישראל הוחלט לוותר על ויזות תיירים לישראלים ובמקומן על תושבי ישראל הרוצים לנפוש ולבקר בדובאי ולמעשה כל יעד באיחוד האמירויות, צריכים להנפיק אשרת כניסה, ויזה. ללא אשרת כניסה – לא תתאפשר כניסה לדובאי.

עשינו סדר בכל מה שצריך לדעת:
מה הויזה מאפשרת?
הויזה מעניקה אשרת כניסה למבקרים ישראלים לדובאי ולכל היעדים באיחוד האמירויות.


מי צריך להוציא ויזה?
כל ישראלי, בכל גיל, הנכנס לדובאי. כמו כן, הויזה תקפה גם לאבו דאבי וערים נוספות באמירויות.

מה העלות של הוצאת ויזה?
קבלת אשרת כניסה לאמירויות עולה בין 95$ ל-120$, תלוי בסוכנות בה בחרתם להיעזר להגשת הבקשה לויזה.


על מנת להגיש בקשה להוצאת אשרת הכניסה לאיחוד האמירויות, נכון לכתיבת שורות אלה, יש למסור את הפרטים הבאים: צילום דרכון שבתוקף חצי שנה קדימה מיום מועד הטיסה, בטופס הבקשה מילוי פרטים אישיים מלאים באנגלית, כתובת דואר אלקטרוני ומספר טלפון ישיר, וכמובן תאריכי טיסות.


על כן, האמנם כי ישנן סוכנויות העושות עבודה זו, אך ניתן גם להוציא ויזה באופן עצמאי. כדי לעשות כן, צריך לקחת בחשבון אלאחר שליחת הטופס אין מענה אנושי/מייל לבירור סטטוס הבקשה, ואם קיבלתם דחייה לא תוכלו לדעת מדוע. לעומת זאת, סוכן ממלא עבורכם את הטופס בצורה נכונה ומלאה, מכין את הבקשה ללא פספוס האותיות הקטנות וכן, יש עם מי לדבר בכל שאלה.


אם ברשותכם דרכון זר, עליכם להתעדכן בנוגע להסדר הקיים בין איחוד האמירויות למדינת המוצא של הדרכון.
לרשימת המדינות המלאה הקליקו כאן.


בסופו של יום, התהליך פשוט. ישראלים מחויבים להוצאת ויזה עד לתאריך 01/07/2021 וזאת על פי הסכמי המדינות. עם זאת, עקבו אחר העדכונים לפני טיסתכם ופעלו לפי ההנחיות.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp