fbpx

דני אבדיה: "אני עדיין בתהליך של למידה. זה תהליך שכל רוקי עובר"

הפורוורד של וושינגטון סיפר בראיון לתקשורת הישראלי על הקשיים ("בתהליך של למידה") ועל תקופתו בליגה ("מרוצה מכל דבר")
כדורסל
וושינגטון בכדורסל

לקראת המשחק הבא של וושינגטון וויזרדס, שוחח דני אבדיה עם התקשורת האמריקאית והישראלית בתום אימון הקבוצה. אבדיה סיפר: אני עדיין בתהליך של למידה, גם אם יש לי משחקים פחות טובים, אני לא מתבאס מזה ואני יודע שבסוף זה ישפר אותי. זה תהליך שכל רוקי עובר. גם השחקנים הכי גדולים התעקשו בעונה הראשונה".


על תקופתו בליגה הטובה בעולם עד כה, סיפר אבדיה: "אני מרוצה מכל דבר, אין כזה דבר שאני לא מרוצה תמיד יש מקום לשיפור, גם אם אני אהיה בליגה עוד עשר עונות אני ארצה להשתפר. זו עונת למידה עבורי, זו טירונות ואני מנסה ללמוד כמה שיותר. ככל שאני אהיה בקבוצה יותר זמן אני אשתפר".


על מגמת השיפור במשחקים האחרונים, סיפר: "זה משהו שהגיע דרך הזרימה של המשחק ואני שמח שההזדמנויות מגיעות בשביל. אני לא חושב שיש הבדל בין וושינגטון לבין מילווקי, לנו יש את הנשקים שלנו ולהם יש את שלהם. אנחנו קבוצות שוות עם צוות אימון טוב".


על פגרת האולסטאר ועל מצב הקבוצה אמר: "הפגרה הייתה מאוד חשובה עבורי. היה לנו לוח זמנים מאוד צפוף וזה היה חשוב שננקה את הראש. יש אווירה מאוד טובה בקבוצה. אנחנו מתמקדים כרגע בהגנה ורוצים פשוט להתחרות. יש לנו כלים מעולים ואנחנו נרוץ קדימה".

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp