fbpx

הושלמה תמונה העולות לרבע גמר גביע המדינה בכדורגל

תמונות העולות לרבע הגמר הושלמה: מכבי חיפה, מ.ס אשדוד והפועל עפולה הצטרפו למכבי ת"א, הפועל ת"א, כפר שלם, סכנין ובית"ר ת"א • כעס בבית"ר ירושלים וחילופי דברים בין שחקני הקבוצה לבעלים משה חוגג
כדורגל
רבע גמר גביע המדינה
5 קבוצות מליגת העל ו-3 מהליגה הלאומית העפילו לרבע גמר גביע המדינה בכדורגל, כאשר מכבי חיפה, מ.ס אשדוד והפועל עפולה (שהפתיעה את הפועל כפר סבא) היו האחרונות שהפעילו לשלב הבא.

בתום הגרלת שלב רבע הגמר, נדע אולי 4 משחקים נקבל. הקבוצות שעלו הן מכבי חיפה, מ.ס אשדוד, מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, הפועל עפולה, הפועל כפר שלם, בית”ר ת”א/בת ים ובני סכנין.

בתוך כך, בעוד יתר הקבוצות חוגגות העפלה, בבית"ר ירושלים קיים משבר עמוק, כשהם שרויים בייאוש ואכזבה בעקבות ההפסד למ.ס אשדוד בשלב שמינית הגמר.
 
הבעלים משה חוגג מיואש מהמצב והגיב בחשבון הטוויטר שלו באכזבה רבה על מה שקורה בבירה.
"5 בכירים המשתכרים בבית"ר מרוויחים יותר מ-24 שחקני אשדוד, מילא היה קצת נחת, לא מגיע לאוהדים ולא מגיע למשפחה שלי את כל האכזריות הזו. הלב נשבר כל שבוע”, כתב חוגג.

את תחושותיו השחקנים לא ממש אהבו. ״ציוץ משפיל, כואב לנו לא פחות ממנו, את מה שאנחנו מרוויחים אנחנו לא גונבים, הלב שלנו גם נשבר״, התייחסו שחקנים בקבוצה לדבריו של חוגג, שאולי רומז שבעונה הבאה לא ישקיע את אותם הסכומים.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp