fbpx

הכל זהב: 5 פעילויות ואטרקציות לגיל השלישי

העולם כבר מזמן לא שייך רק לצעירים. אם חציתם את גיל הזהב, בין שיצאתם כבר לגמלאות ובין שעוד לא, הגעתם לרגע בו מתחילים לחיות את החיים.
הכל זהב: 5 פעילויות ואטרקציות לגיל השלישי

העולם כבר מזמן לא שייך רק לצעירים. אם חציתם את גיל הזהב, בין שיצאתם כבר לגמלאות ובין שעוד לא, הגעתם לרגע בו מתחילים לחיות את החיים. זה הזמן למצוא אתרי טבע חדשים, לחוות אטרקציות מלהיבות ולהנות מכל יום ביומו. לשם כך, סידרנו לכם רשימה קלילה עם רעיונות לטיולים באמצע השבוע שכדאי להכיר ולחוות. כל אחד מהם שונה מזה שלפניו ויעניק לכם חוויה אחרת בהתאם לטעמכם האישי. מחפשים היסטוריה, שלווה ורוגע, או אולי חיי עיר שוקקים?
הרשימה כאן:

מסלולי טיול בחיק הטבע
רשות הטבע והגנים מציעה אינספור מסלולי טיול ברחבי הארץ, אשר נבדלים זה מזה לא רק בנופים מדהימים, אלא גם בדרגת הקושי, דבר שעשוי לעזור להתאים את המסלול אליכם. כמו כן, צפייה בפריחות ונדידות ציפורים מציע מחזה נהדר, בעיקר בעונות הסתיו והאביב – פעמים רבות ניתן להגיע עד למוקד הפריחה או הקינון, ממש עם הרכב.

ביקור ביקבים ומבשלות
לאוהבי הרוגע והשקט, ולכאלה שמיצו כבר את קונספט בית הקפה, יקבים ומשבלות בירה יכולים להיות פתרון נהדר עבורם. ניתן למצוא גם בצפון הארץ וגם בצפון הנגב, וכך ניתן לשלב ביום הטיול ביקור ביקב או במבשלה וליהנות ממשקאות בוטיק נהדרים.

מוזיאונים
אינספור מוזיאונים קיימים ברחבי הארץ. מרכזי מבקרים המכסים אוסף רחב של סוגים: היסטוריה, אומנות, מדע ומכל אחד מהם מגוון רחב עד שניתן לבלות יום אחר יום בסיורי מוזיאונים, ולגלות דברים חדשים. המלצתנו היא ביקור בשדרת המוזיאונים שבירושלים ככלל, ובמוזיאון ידידי ישראל בפרט – מדובר בפלא טכנולוגי וחוויה ויזואלית, המובילה אל מסע בזמן בעקבות ההיסטוריה של העם היהודי. תוכלו להנעים את זמנכם בסיור מודרך קצר, ובסופו לשבת בבית הקפה השוכן במבנה היסטורי עתיק, בצמוד למוזיאון. מומלץ גם לבקר בעמוד האינסטגרם של המוזיאון.

מוזיאון ידידי ישראל

הופעות וקונצרטים
אין גיל בכל מה שנוגע למוזיקה, ובארץ תמיד יש מי שדואג לקיים הופעות וקונצרטים לכל סגנון מוזיקלי, כך שניתן בהחלט ליהנות מהופעה שמתאימה בדיוק לטעמכם.

סדנאות
סדנאות שבמסגרתן נעשית פעילות אמנותית כלשהי, יכולות להיות אופציה מדהימה. ציור/פיסול, קולינריה, הרצאות היסטוריה ומדע, וכד'.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp