fbpx

המטרה: עד 1,000 קלוריות לאימון. רשת כושר חדשה נחתה בישראל

הרשת הבריטית, 1Rebel, שסניף ראשון שלה בישראל נפתח בשרונה ת"א, מציעה אימוני כושר באווירה של מועדון לילה. ההבטחה: שריפה של עד 1,000 קלוריות לאימון. המחיר: 59-99 שקל לכניסה בודדת
המטרה: עד 1,000 קלוריות לאימון. רשת כושר חדשה נחתה בישראל
כושר

רשת בריטית לאימוני כושר נחתה בישראל: הפופולריות סביב האימון הפונקציונלי בתחום הכושר מסרבת לדעוך, ובמקביל לרשתות מכוני הכושר שהשתלטו על הענף ומציאות למתאמנים תנאים בסיסיים בהשקעה מינימלית, נחתה בארץ רשת כושר חדשה המבוססת עקרונות שונים לגמרי.


הקונספט החדשני: שילוב של אימון כושר קבוצתי לבין חוויה השאובה מעולם מועדוני הלילה. עיצוב המקום לקוח מתרבות חיי הלילה של לונדון, הכולל חלל אימון אורבני, בטון חשוף, אורות נאון מרצדים ומוזיקה עכשווית. בכניסה מוצב לו בר המציע למתאמנים שייקים לפני או אחרי האימון, המוגשים לצד שמפניות וקוקטיילים.


ככלל, 1Rebel היא רשת כושר פרימיום המורכבת ממועדוני בוטיק לאימונים פונקציונליים, המבוססים על שיטת אימון שמקורה בלונדון.

במסגרת השיטה, האימונים מועברים על ידי מאמנים שעברו הכשרה ייחודית על פי תוכנית אימון מובנת שפותחה ע"י המותג: שיטת האימון משלבת עבודה אינטנסיבית של הליכונים ומשקולות לסירוגין, לצד מערך חוויתי שמלווה את המתאמנים ומעביר תחושה של מסיבה במועדון ריקודים. האימון אמנם מתבצע בקבוצה, אך בהתאם לתקנות הקורונה החדשות הוא כולל עד 22 אנשים.


בתוך כך, הרשת הייתה אמורה לעשות עלייה ארצה כבר בשנה שעברה. קבוצת מכוני הכושר הולמס פלייס הייתה מיוזמות העלייה כשחתמה על הסכם בינלאומי.

האמנם כי הכל היה כבר מוכן להשקה, אך אז הגיעה הקורונה והביאה לעיכוב, עד ממש לאחרונה, עם תום הסגר השלישי, נפתח להרצה המועדון הראשון במתחם שרונה בתל אביב, כאשר אירה דולפין משמשת כמנהלת המקצועית והפרזנטורית של המותג.


והמחיר? נע בין 59-99 שקל בהתאם לחבילה הנרכשת. בנוסף, על מנת לאפשר גמישות מלאה למתאמנים, ניתן לרכוש מנוי חודשי עם התחייבות משתנה למספר הכניסות החודשי.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp