fbpx

הנדל"ן של 2021? בית דיגיטלי נמכר ב-500 אלף דולר

האמנית כריסטה קים מכרה את היצירה "בית במאדים" בעסקת קריפטו גדולה במיוחד. ויותר מזה, היא צופה שבקרוב הקונה יוכל "לגור" בתוך הבית על ידי טכנולוגיה של מציאות רבודה
הנדל"ן של 2021? בית דיגיטלי נמכר ב-500 אלף דולר
בית דיגיטלי

האמנית כריסטה קים מכרה לאחרונה בית בסכום מוערך ביותר מ-500 אלף דולר, אך מדובר בעסקה שונה מהרגיל: הבית שנמכר הוא למעשה יצירה דיגיטלית, כחלק מטרנד ה-NFT (סוג חדש של נכס, שאינו בר חליפין אשר מבוסס על טכנולוגיית הבלוקצ'יין שמאפשרת לאמת פריטים באופן ציבורי כיחידים במינם, בניגוד לאובייקטים מקוונים מסורתיים שניתן לשחזר בלי סוף). קים קיבלה עבור הנכס 288 את'ר, מטבע קריפטו ששוויו עומד על כ-1,800 דולר.


היצירה שנקראת "בית במאדים" היא רק חלק קטן מחזון גדול, ובו המציאות הרבודה הולכת לשחק תפקיד מרכזי בחיים של כולנו, כך היא מסבירה לרשת התקשורת האמריקנית CNBC. "כרגע הדרך להציג הרבה מיצירות הNFT- מוגבלת. הן מוצגות כקובץ דיגיטלי, רישום יפהפה או סרטון על המסך שלך, אבל הכוונה שלי הייתה להסתכל מעבר לכך", אמרה קים בריאיון. "אני צופה שאנחנו נעבור לאורח חיים של מציאות רבודה בתוך זמן קצר. בית המאדים הוא למעשה הדור הבא".


קים מדמיינת שהבעלים החדש של "בית המאדים" יוכל להעלות את הקובץ לעולמות דיגיטליים בתלת ממד, וכך לחוות את הנכס הדיגיטלי שלו שם, ולא רק לצפות בו על צג המחשב.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp