fbpx

חופשת הקיץ כבר בפתח: אטרקציות מומלצות לילדים

קיץ 2021 פוגש אותנו בתקופה שונה וחדשה. שהמסכות יורדות וההגבלות נעלמות , אפשר לחזור לטייל עם הילדים ולצאת לבילויים ואטרקציות.
חופשת הקיץ כבר בפתח: אטרקציות מומלצות לילדים

אחד מהאתגרים בלהיות הורה, הוא למצוא את הדרכים היצירתיות להעסיק את הילדים בצורה הכי חווייתית ומלמדת שאפשר. ועתה, לאחר שמבצע החיסונים התברר כהצלחה ועולם הטיולים חוזר לאט-לאט לשגרה, גם הפעילויות חוזרות ומציעות מגוון גדול של היצע למשפחות. אז אילו אפשרויות עומדות בפנינו? אספנו פעילויות מובילות לחופשת הקיץ והחלטנו לכתוב על חמישה מהן

חדרי בריחה – להיות בלשים
אסקייפ-רום, או בעברית חדרי הבריחה, כבר מזמן הפכו לאטרקציה ובשנים האחרונות מככבים בכל גיל. מדובר במשחק חידות שבאמצעות פתרון שלהן מגיעים לפענוח של תעלומה. לכל חדר ברחה יש את הסיפור שעומד מאחוריו. חדרי בריחה ניתן למצוא בכל האזורים בארץ וזמן שהייה נע בין שעתיים ועד לחצי יום.

טיול קיאקים אתגרי
חודשי הקיץ מזמנים עבורנו ימים חמים במיוחד, ואין כמו אטרקציות צוננות ורטובות. אחת האטרקציות הכי נעימות בחודשים אלה, היא טיולי שייט בקיאקים, שמתאימים לכל המשפחה – שיכולה לעלות יחד על סירה אחת ולחוות את נהר הירדן מקרוב.

טיול קייאקים
מוזיאון אינטראקטיבי
על פניו מוזיאונים יכולים להיות משעממים ומשמימים עבור ילדים. מעטים מרכזי המבקרים שיכולים לענות על צרכי הילדים. המלצתנו היא לבקר מוזיאון ידידי ישראל, הממוקם במרכז ירושלים, ומספק לכל המשפחה חוויה ויזואלית חווייתית וטכנולוגית, המובילה אל מסע בעקבות ההיסטוריה של העם היהודי. ולילדים החוויה אפילו כפולה: באמצעות מיצגי מולטימדיה אור קוליים, המשלבים עיצוב ואפקטים שלא נראו קודם בארץ, וכן הפעלת המיצגים באמצעות מגע ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים – יכולים להיות לאטרקציה נהדרת ודרך ייחודית ללמידה והנאה עבור הגיל הצעיר שישמח גם לבקר בעמוד האינסטגרם של מוזיאון ידידי ישראל.
מוזיאון ידידי ישראל

אזורי קטיף
אטרקציה משובחת יכולה להיות ביקור באזורי קטיף מסוגים שונים ולפי עונות השנה. סוגי הקטיף השכיחים הם תותים, דובדבנים ופירות יער. ניתן גם להגיע לקטיף של פירות מסוגים שונים. ברוב המקומות יתנו לכם סלסלה לאיסוף ויאפשרו לכם לאכול כאוות נפשכם.

קטיף

ים ובריכה
ולפעמים לא חייבים תמיד לנסות להמציא את הגלגל. גם הדברים הפשוטים יכולים להיות אטרקציה נהדרת, והם הכי כיפיים ומהנים. תמיד אפשר לקפוץ לים או לבריכה וליהנות מיום שלם של בילוי משחרר מבלי להסתבך עם רכישת כרטיסים ונסיעות רחוקות. מרבית החופים ברחבי הארץ הם חינמיים, וכך אפשר להעביר יום שלם מבלי לבזבז הרבה.

חופשת הקיץ כבר בפתח: אטרקציות מומלצות לילדים

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp