fbpx

לקראת חג שבועות: מה חדש בעולם הקולינרי?

פופ אפ משקאות של סטארבקס בתל אביב, מעדנייה בבאר שבע ופטיסרי בירושלים, ועוד כמה דברים חדשים ומסקרים בעולם הקולינריה לקראת חג השבועות. עשינו לכם סדר
שבועות קולינרי
שבועות קולינרי

פרידה, מעדנייה חדשה בבאר שבע
מעדייה חדשה בשם פרידה נפתחה בבאר שבע ובה מבחר יינות ישראלים מיקבים מקומיים, וגבינות שניתן לרכוש הביתה או לאכול במקום. המקום פתוח בימים א'-ה' בשעות 10:00-16:00 ו- 17:00-23:00.
יעקב כהן 4, באר שבע. טל': 08-6887073

פופ אפ קפה סטארבקס, תל אביב
בדיזנגוף סנטר בתל אביב נפתח לפעילות פופ אפ משקאות קפה של סטארבקס, עם שלל טעימות של מוצרי הקפה המיובאים לישראל. הפופ אפ יתקיים עד תאריך 15.5 ברחבה המרכזית של בניין A בקומה הראשונה.
פיקניק קפה בפסטיבל הסופרים הבינלאומי, ירושלים
ביום חמישי 6.5 יתקיים במסגרת פסטיבל הסופרים הבינלאומי של משכנות שאננים שיח קפה ופיקניק. לכל הפרטים

פיצות חדשות בפיצה האט
רשת פיצה האט משתדרגת ומציעה פיצות חדשות על בסיס שמנת, כמו למשל פינת שמנת תרד עם גבינת מוצרלה ובצל סגול, פיצה רוזה עם קרם שמנת ועגבניות, ופינת שמנת כמהין עם מוצרלה, פטריות ואננס.
פסטיבל גבינות בארמון סהרה, כפר נין

מסעדת ארמון סהרה משתפת פעולה עם מחלבת כפר תבור ומציעה תפריט גבינות מיוחד ובו מנות כמו עולש בר בשמן זית ובצל חרוך עם רוטב צ'דר, ריזוטו פריקי עם פטריות, שמנת ואבן יוגורט, אצבעות מוצרלה וזעתר ירוק.
ארמון סהרה. בכניסה לכפר נין, עמק יזרעאל. טל': 04-6935101

נפוליאון פטיסרי חדש בכיכר המוזיקה, ירושלים
המסעדות בכיכר המוזיקה בירושלים שבו לפעילות, וכמו כן נפתח לפעילות במקום גם נפוליאון פטיסרי – בית קפה ומאפה בסגנון טייק אווי עם ויטרינת כריכים, סלטים, קינוחים, לביבות, קישים ומאפים שנעשים במקום.
נפוליאון. יואל משה סלומון 10 מתחם כיכר המוזיקה, נחלת שבעה. 073-3869294

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp