fbpx

מאכלים ויין – על שולחן ליל הסדר

כל מה שרציתם לדעת על אוכל מוכן, המאכלים הישראליים והיינות המומלצים חג הפסח מתקרב ולאחר שבשנה שעברה בילינו בחיק המשפחה הגרעינית, השנה, לא מעט אנשים מזמינים אליהם לליל הסדר את המשפחה המורחבת.
מאכלים ויין – על שולחן ליל הסדר
אוכל ויין בליל הסדר

הערכות לקראת חג הפסח איננה באה לידי ביטוי רק בניקיונות, אלא גם ובעיקר בהערכות מבחינת הבישולים. ועל כן, לא מעט אנשים מתחילים לחפש מתכונים לאוכל טוב עוד הרבה לפני שמגיע הזמן לבשל לקראת החג.

עם זאת, ישנם אנשים שמרגישים שאין להם את הזמן את הכוחות לבשל ארוחת חג שלמה, אזי אותם אנשים יכולים פשוט לבחור בחברת קייטרינג המציעה שירותי אוכל מוכן, אשר תקל עליהם את העיסוק בבישולים.

וכאשר מדובר על אוכל מוכן לפסח, אחרי שבשנה שעברה מרבית האנשים אירחו ליל סדר מצומצם, הדרישה ל"פסח גדול" עם אורחים רבים בעלייה. לכן, לא חייב לוותר על חווית האירוח וניתן למצוא לא מעט חברות המציעות אוכל מוכן ומשובח עבור פסח. וכמובן, תוך שמירה על אוכל כשר ומנהגים נוספים כגון: מאכלים ללא קטניות ועוד. לכן, חשוב לבחור בחברה המציעה מגוון מאכלים הרלוונטיים לכל העדות והמנהגים.

על כן, אין ספק שבעבור החג, נבחר אוכל מיוחד וטעים, ובשביל זה אנחנו כאן. מה ישראלים הכי אוהבים? בעיקר גפילטע פיש, קניידלך, דגי אמנון וסוגי בשרים למיניהם (כבש, הודו וכד').

ומה עם היין?
כמו כן, המון יינות מקומיים מגיעים למדפי החנויות היין ורשתות השיווק לקראת פסח. ויחד עם ימי ראש השנה, זו נקודת השיא הצרכנית השנתית. המון יין נמכר בזמן הזה ובכל דרך אפשרית: לצד מכירה בחנויות, עלו משמעותית בימי הקורונה גם היקפי המשלוחים.

כדי שלא תתבלבלו, ארגנו לכם רשימה קלילה של 4 יינות מומלצים.

דרך ארץ, קברנה סוביניון 2020 – 30 שקלים
פירותי, רענן, קל ושמח. מתאים לארוחה או סתם לכיף. ניתן לשתות בטמפרטורת החדר ואפילו קר. יין זול שלא מרגיש זול. העי קרוב לבקבוקים הטובים ההם, שקונים בכמה שקלים בכל מרכול.

רקנאטי, גליל עליון, מרסאן 2019 – 59 שקלים
במרסאן, יש פרי עדין ומינרליות מפתיעה בהתחשב בתמחור והוא כנראה אחד הלבנים הכי משתלמים על המדף לאוהבי הז'אנר.

ברקן, פלטיניום, קברנה סוביניון 2018 – 70 שקלים
אם אתם מחובבי היין האדום, המסיבי והמרוכז, וכאלה שמקפידים לשתות תוך כדי ארוחה בשרית, הנה היין בשבילכם.

קסטל, פטיט קסטל 2018 – 125 שקלים
למחפשי יין אדום עז מבע ואלגנטי, פטיט קסטל תמיד בא בטוב. פרי טוב, חמיצות מאזנת טובה והמון תרבות יין, מסורת וניסיון.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp