fbpx

מחירי השילוח מאמזון ירדו בעשרות אחוזים

מחירי השילוח של אמזון ירדו בעשרות אחוזים וכעת, שוב, משתלם לחזור ולקנות מוצרים רבים באתר האמריקני, בהשוואה למחיריהם בישראל
מחירי השילוח מאמזון ירדו בעשרות אחוזים
קונים באמזון

אם אתם רוכשים מאמזון מוצרים, יש לנו בשורה נהדרת עבורכם: מחירי השילוח לישראל ירדו ב-20%-40%.

בחלק מהמוצרים גדולי הנפח, מדובר בירידה של כ-20-30 דולר במחיר השילוח. בעקבות ההוזלה, נעשים מוצרים רבים למשתלמים לקנייה עבור ישראלים, שדי נטשו את האתר בשל מחירי משלוחים גבוהים.

לעומת זאת, במוצרים קטני הנפח הירידה היא מינורית יותר ומסתכמת בדולרים בודדים.


על כן, עוד לפני משבר הקורונה, הייתה אמזון בעיצומו של תהליך הקמת פעילות בישראל. תחילה, הקימה מתחם קניות ישראלי באתר האמריקני, שבמקביל הציע משלוח חינם לארץ בקנייה מארצות הברית בסכום הגבוה מ-49 דולר, על חלק מהמוצרים. אך כשהחל המשבר, המשלוחים לישראל הושעו. לאחר כחודש המשלוחים חזרו יחד עם מחירים גבוהים מאוד – במשלוחי אקספרס, רק מאוחר יותר הוחזר המשלוח הסטנדרטי שבדרך כלל הסתכם ב-15-20 דולר, והתייקר עם צמצום מספר הטיסות לארץ.


בתוך כך, במהלך שנת 2020, המכירות של אמזון בישראל ירדו ולא התאוששו. כעת, המשלוח שוב הוזל. לפי גורמים בענף השילוחים – אמזון עוד לא אמרה את המילה האחרונה בישראל והיא עוד תשוב לפעילות פה. מה שבטוח, מתחם הקניות הישראלי באתר – כשל.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp

הערה: המידע המפורט לעיל נועד לשם מתן אינפורמציה כללית בלבד ואין באמור משום הבטחת תשואה או משום התחייבות לצמיחת רווחים או להחזר השקעה או משום הצעה או הזמנה . ט.ל.ח