fbpx

מים ויין: 5 מסלולי טיולים לחג השבועות 2021

אספנו עבורכם המלצות ל-5 מקומות יפים לשכשוך בבריכות ולכוס יין בטבע. חג שמח!
מים ויין: 5 מסלולי טיולים לחג השבועות 2021
מים ויין: 5 מסלולי טיולים לחג השבועות 2021

לא רק חג הביכורים והקציר: חג השבועות הוא גם חג הגבינות והיין שלצדן, וגם חג המים – וזו הזדמנות נהדרת לצאת לטיולי יין ומים עם כל המשפחה. אספנו עבורכם המלצות ל-5 מקומות יפים לשכשוך בבריכות ולכוס יין בטבע. חג שמח!

מצפור הסיירים בכרמל
אחת התצפיות הנהדרות על ההר הירוק כל ימות השנה. הנוף שנשקף מן המצפה יעניק את קו הים ממערב ואת החורש המתחדש מהצד השני. המקום הוקם לזכרו של עידו שפירא, בשיתוף משפחתו וחבריו, שיצרו במקום פינת חמד מסודרת, שקטה ונגישה, בה תוכלו להוציא את בקבוק היין והגבינות.

בקבוק יין במדבר
המכתש הקטן, שנגלה לעין במלוא הדרו, נחשב אולי למקום הכי רומנטי בארץ, שיכול להפוך בקלות למקום מדהים עם בקבוק יין בצד. מצפה המכתש הקטן יספק את הנקודה האידיאלית לצפייה על פלא הטבע – המדבר, המהווה את התפאורה המושלמת לכוסות היין.

הר מירון – שביל פסגה
מה צריך יותר מכוס יין על ההר השני הכי גבוה במדינה? הר מירון מתנשא לגובה של 1,204 מטר מעל פני הים, ועל שמורת הר מירון הוותיקה, הכריזו הבריטים כבר בימי המנדט כמקום שחשוב לשמור עליו. הם כנראה ידעו למה. בפסגתו של ההר תמצאו שביל מעגלי ונוח, שמתאים לטיול גם בימי הקיץ, עם רוח נעימה ותצפית מדהימה, אין ספק שהדבר היחיד שחסר זה בקבוק היין.

נווה מדבר: עין עקב
בחג שבועות, הלא הוא גם חג המים, אי אפשר שלא להדרים עד שדה בוקר, שם תוכלו לרחוץ במימיו של מעיין מדהים באזור מדרשת בן גוריון – עין עקב. המעיין עמוק, נקי וקל להגעה. כמובן שמומלץ להגיע כמה שיותר מוקדם, גם בשביל ליהנות מהבוקר השלו של המדבר וגם בשביל לזכות בחצי שעה שבה המעיין כולו לרשותכם.

שמורת נחל שניר
אם אתם בקטע של מסלול רטוב בצפון הארץ, שמורת נחל שניר היא המקום שאתם כנראה מחפשים, שמקורותיו נמצאים בלבנון. מסלול הטיול בשמורה הוא ידידותי למבוגרים וילדים, ובחלקו מתאים לבעלי מוגבלויות. בנוסף, ישנה בחירת מסלולים. האחד, מסלול מעגלי וקצר שהולך בסמוך לימי הנחל עד הגעה לבריכות השכשוך. ובשני, תצטרכו להתאמץ קצת יותר ותוכלו להמשיך אל מפל הטרווטין ולחזות בתופעה גיאולוגית מרתקת

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp