חברת התקשורת הכריזה על השבתת עבודה לשעה למען דו קיום ונגד קיצונים, כצעד שיווקי תדמיתי, וגררה מחאת צרכנים.
מאז פרסום חברת סלקום כי עובדיה ישבתו לאות מחאה ובעד "דו קיום, אחווה ואהבת חינם", צרכנים קישרו בין המחאה המלאכותית כצעד תדמיתי שהחברה נקטה לבין המחאה של המגזר הערבי – וראו בכך חוסר תמיכה בחיילים ותמיכה במגזר הערבי על חשבון המגזר היהודי.
ויותר מכך, החל גל של תגובות זועמות על החברה וחרם צרכנים, עד כדי כך שמניית סלקום נפלה בכ-2%. סלקום היא הבעלים של סלקום TV, גולן טלקום, נטוויז'ן ושותפה בחברת הסיבים אנלימיטד.
לקוחות קראו לחברה "תומכי טרור" בעמוד הפייסבוק שלה וכתבו: "אתם משביתים לשעה, אנחנו משביתים לצמיתות". או "כשנפלו רקטות על אזרחים תמימים לא עשיתם שביתה".
יתר על כן, מחברות התקשורת המתחרות נראה שיש תנועה דרמטית והצפה של פניות.
בסלקום הודו כי מדובר היה בעיתוי שגוי: "ההתכנסות היום הייתה בקריאה לדו קיום וחיים משותפים ובאה מהמקום של עובדים שחיים ועובדים יחד. מובן מאליו כי אין ולא היה כל קשר או הזדהות עם השביתה של ועדת המעקב במגזר הערבי. בדיעבד, העיתוי היה שגוי והוא זה שאיפשר למי שמחפש להלהיט רוחות, ליצור קשר שלא קיים בין שני הדברים".
עוד הוסיפו: "סלקום היא חברה ישראלית שמשרתת את כלל תושבי המדינה בעתות רגיעה ועל אחת כמה וכמה בעתות חירום, כמו הימים הקשים שבהם אנו נמצאים. בסלקום יש עובדים מכל הדתות והאמונות, אשר עובדים יחד, כתף אל כתף, גם בימים האלה. חלקם חוששים ומסכנים את עצמם ברגעים אלה ממש בכדי לתת שירות באזורים מסוימים. אנו מחזקים את ידי חיילי ומפקדי צה"ל ומערכת הביטחון, תומכים ומחזקים את כלל תושבי המדינה ובעיקר את תושבי הדרום, שנמצאים תחת מתקפת טילים אכזרית ומתועבת. נמשיך לפעול, לשרת ולחזק את צה"ל ואת כלל תושבי המדינה בימים קשים אלה ולפעול לדו קיום ולעבודה משותפת של יהודים וערבים בסלקום".