fbpx

עשרת המשפיעים בטוויטר של חודש יולי

דירוג עשרת המשפיעים לחודש יולי בטוויטר ומראה כי יש יתרון ברור לתומכי נתניהו ברשת. ראש הממשלה נפתלי בנט לא בחמישייה הראשונה
עשרת המשפיעים בטוויטר של חודש יולי

דירוג עשרת המשפיעים לחודש יולי בטוויטר ומראה כי יש יתרון ברור לתומכי נתניהו ברשת. ראש הממשלה נפתלי בנט לא בחמישייה הראשונה.

אם נחקור ונתעמק באנשים המשפיעים ביותר בישראל על פי טוויטר בחודש האחרון, נגלה כי תומכי נתניהו הם אלה השולטים בשיח הציבורי. מי שמתלוננים על הדרה מן התקשורת המסורתית, נראה שמצאו את הפלטפורמה להשמיע את קולם.

דירוג המשפיענים ביותר של טוויטר בחודש יולי

את המקום הראשון תופס ינון מגל, עם כ-4,000 עוקבים חדשים ו-168 אלף בסך הכל, והשפעה של 564 אלף התייחסויות לציוציו. מגל מקדם את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, לו ירדו כ-2,000 עוקבים אך עדיין נמצא בראש האנשים הנעקבים בישראל עם כ-2 מיליון עוקבים ו-372 אינטראקציות בציוציו.


במקום השלישי נמצא שמעון ריקלין עם 265 אלף תגובות ושיתופים לציוצים. רביעי, זהו יוצר "שנות ה-80", מני אסייג עם ממוצע של כמעט אלף תגובות ושיתופים לציוץ, וכ-200 אלף התייחסויות. את החמישייה המובילה סוגר נועם פתחי עם ממוצע של כ-190 אלף תגובות ושיתופים לציוצים.

את החמישייה הבאה פותח כתב ערוץ 20, אברהם בלוך, שקפץ לכ-165 תגובות ושיתופים לציוציו. אחריו חבר הכנסת עמיחי שיקלי, לו נוספו כששת אלפים עוקבים חדשים והוא עם כ-160 אלף התייחסויות לציוציו. ראש הממשלה, נפתלי בנט, מגיע מיד אחריו (מקום שמיני), עם 159 אלף תגובות ושיתופים לציוציו.
את שני המקומות האחרונים תפסו, בהתאמה, חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן (152 אלף תגובות ושיתופים לציוציה) ובצלאל סמוטריץ' (144 אלף תגובות ושיתופים לציוציו).

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp