fbpx

קירח ובפשיטת רגל – הבריטי שכובש את מזרח אירופה

Bald and Bankrupt זו שם ערוץ היוטיוב של בנג'מין הידוע בכינויו מיסטר בולד. למי שתוהה הוא אכן קירח ובפשיטת רגל (נכון לזמן פתיחת הערוץ).
קירח ובפשיטת רגל - הבריטי שכובש את מזרח אירופה

Bald and Bankrupt – זו שם ערוץ היוטיוב של בנג'מין הידוע בכינויו מיסטר בולד. למי שתוהה הוא אכן קירח ובפשיטת רגל (נכון לזמן פתיחת הערוץ).

חמוש בנעליי קונברס, רוסית שהוא למד לבד ואהבה לדברים סובייטים, מיסטר בולד מעלה סרטונים שלו מטייל בכל העיירות הכי קטנות והכפרים הכי נדחים שבחיים לא נשמע עליהם וזורם עם הדמויות הכי צבעוניות שאי פעם נפגוש. את הסרטונים הוא מעלה לצ'אנל היוטיוב שלו שמונה מעל ל-3 מיליון עוקבים.

אולי היום תחת סגרי קורונה שבאים והולכים אין לנו ממש הזדמנות טובה ללכת לחקור בעצמינו את העולם אז מזל שיש לנו מישהו כמו מיסטר בולד. ליטא, אוקראינה, בלרוס, קירגיסטן, אוזבקיסטן ורוסיה כמובן, אין יעד שהוא מוותר עליו. בסרטון אחד הוא הולך וחוקר אזורים מוכי הקרינה ליד צ'רנוביל ובסרטון אחר הוא פוגש אדם ברחוב ופשוט הולך איתו הביתה לשתות קצת.

בולד לא מוגבל רק למזרח אירופה כמובן, יש לו סרטונים מהודו, דרום אמריקה ואפריקה. הוא גם מרבה לשתף פעולה עם יוטיוברים אחרים שידועים בתור כאלה שמטיילים בעולם.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp