fbpx

שייט לבני הגיל השלישי

הישראלים אוהבים לטייל בעולם, בשנים האחרונות יוצאים כ 100,000 ישראלים למגוון קרוזים בעולם, חלק גדול מהם עברו את גיל ה 65, אוספים עוד חוויות מחופשות בחו"ל.
שייט לבני הגיל השלישי
שייט לבני הגיל השלישי

לנסיעה לחו"ל יש יתרונות רבים, אך לצד זאת, יש לדבר גם צדדים שלא כולם מתחברים אליהם. למשל, אם הטיול מורכב מיותר מיעד אחד מתוך רצון "לראות עולם" כמה שיותר, אחד החסרונות הוא שעליכם לבלות לא מעט זמן בפריקת המטענים שלכם, בקליטה בבית המלון וכעבור מספר ימים, או לפעמים יום בודד, אתם כבר בצ'ק אאוט.

לא כולם מתחברים לחוויה שכזו, כמו למשל בני הגיל השלישי שלא תמיד מצויים בקו הבריאותי והמסוגלות להתנועע מהר מקשה עליהם. לרוב הם יחפשו חוויה נינוחה ורגועה, כזאת שלא תזדקק למאמץ רב מדי ולעמוד בלוח זמנים נוקשה. אם גם אתם מזדהים עם שורות אלה, לא אומר שלא תוכלו לטוס לחו"ל. להיפך, תוכלו לטייל בעולם בהנאה רבה, לפקוד כמה יעדים מגוונים במספר ערים ואפילו מדינות, בלי יותר מדי תזוזות. כאלו הם הקרוזים.

למעשה, טיולי השייט מתאימים מאוד לבני הגיל השלישי. הם מזוהים בעיקר עם נוחות, רוגע, אווירה נעימה ולא רועשת מדי. בית מלון צף – יכול להיות החופשה המושלמת עבורם. בכל עצירה ביעד מסוים, ניתן לקבל טעימה תיירותית, לדבר את השפה וללגום קפה על שלל סגנונותיו במדינות השונות. בקרוזים, תוכלו להפליג ליעדים בנוחות מקסימלית. כמובן שלאו דווקא לבני הגיל השלישי, אלא לכל קבוצות הגיל, אך עדיין, חלק ניכר ממי שיהיו על הסיפון יהיו בגיל הזה.

יחד עם זאת, ההפלגות מביאות איתן קסם מיוחד. הים הכחול העוטף מכל עבר, ספינה שטה בקצה איטי ובפנים עולם ומלואו של פינוקים. במהלך השייט, תוכלו ליהנות ממגוון של מסעדות, בתי קולנוע, פאבים – עיר של ממש באונייה אחת. כמובן שגם בריכות שחייה, ולפעמים גם לטבול בים הגדול.

אין ספק שטיולים לגיל השלישי הפכו ליעד תיירותי מבוקש. מדובר באוכלוסייה שהגיע הזמן להתפנק ולדאוג לעצמם. התכנון צריך להיות תמציתי ומדויק, בלי יותר מדי הליכה והרבה פאן על האונייה, שנחשב לאחד היתרונות הבולטים בשייט, המספק הרגשה יוקרתית, כאשר לאורך שנים רבות שייט מזוהה עם בני המעמד הגבוה הנוהגים לצאת לים הפתוח על גבי יאכטות או ספינות עשירות ומתובלות בפינוקים רבים.
אז אם אתם בני הגיל השלישי וחושבים כבר על החופשה הבאה שלכם, אין שום סיבה שלא תשקלו משהו קצת אחר, נינוח, נעים ויוקרתי.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp