fbpx

שייט משפחתי: איך לתכנן טיול לכל המשפחה?

דרכים רבות לצאת לחופשת שייט, אם בקרוז על אוניה גדולה עם מתקנים רבים, או ביאכטה של עד 12 אנשים, או בקרוז יוקרתי על מגה יאכטה עם עד 300 נופשים במקומות ייחודיים בעולם.
שייט משפחתי: איך לתכנן טיול לכל המשפחה?
שייט משפחתי

טיולי שייט, או איך שאנחנו אוהבים לקרוא להם: קרוזים, מהווים כאחת החופשות האטרקטיביות והמהנות ביותר למשפחות, כאשר כל הפלגת שייט, כמעט לכל יעד, מתבצעת על גבי אוניות פאר המשלבות מתקני אירוח אטרקטיביים במיוחד. במידה וגם אתם מעוניינים להפליג, לנפוש וליהנות מחוויית נופש לכל המשפחה, ארגנו לכם את כל מה שצריך לדעת לתכנון של טיול השייט.

טיולי שייט מוצעים במסגרת חבילות המשלבות אטרקציות שונות ומגוונות מחד, ובתוכן הכולל את מרכיבי החופשה מאידך. החל מטיסות למדינת היעד ממנה יוצאת ההפלגה, דרך חבילות לינה ועד להסדרי ביקורים באתרים שונים כשההפלגה עוצרת להפוגות. חבילות שייט משפחיות בדרך כלל יציעו הפלגות הנמשכות בין 7-14 ימים, ומסלול ההפלגה נקבע בהתאם לסוג החבילה.


שייט – לאן?
בחבילות השייט המשפחתיות ניתן למצוא מסלולים למגוון יעדים: שייט מאורגן לפיורדים הנורווגים, האיים הבריטים, איסלנד, האיים הקנריים, ברצלונה ולריביירה האיטלקית.

מה חשוב לבדוק?
חבילות השייט מאפשרות לכם להיחשף למסלול ההפלגה המתוכנן ולנקודות העצירה. כך למעשה, תוכלו לבחור את המסלול המותאם ביותר להרכב בני המשפחה. שייט באירופה, למשל, יאפשר לכם לבקר בין היתר במוזיאונים גדולים וזאת במסגרת עצירה בת מספר שעות בעיר מסוימת. נקודות העצירה המתכוננות בכל חבילה, נועד בין היתר לאפשר לנופשים ליהנות מיעדי התיירות השונים. בנוסף, כיום כל כרוז כזה או אחר מתקיים בתוך אוניות פאר שהן למעשה בית מלון של ממש, ברמה של 5 כוכבים.

תוסיפו לכך את הים, וקיבלתם "נופש על המים". האוניות מציעות חדרים ברמה גבוהה, בתי קולנוע, בריכות שחייה, מגלשות מים ופארקי שעשועים לילדים, מסעדות פאר, ברים ופאבים.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp