fbpx

שנה אחרי שהוקם: סטארטאפ ישראלי נמכר בעשרות מיליוני דולרים לענקית החיפוש Elastic

ענקית החיפוש אלסטיק, הודיעה על רכישת הסטארטאפ הישראל build.security והפיכתו למרכז המחקר והפיתוח שלה בישראל.
build security

אלסטיק, ששווה 14 מיליארד דולר והוקמה על ידי הישראלים שי בנון ואורי בונס, תקים לראשונה מרכז פיתוח ישראלי
ענקית החיפוש אלסטיק, הודיעה על רכישת הסטארטאפ הישראל build.security והפיכתו למרכז המחקר והפיתוח שלה בישראל. על פי הערכות, הסטארטאפ הישראלי – שהוקם וגייס לראשונה הון ב-2020 – נמכר בעשרות מיליוני דולרים.

אלסטיק, שמפתחת בקוד פתוח את אחד ממנועי החיפוש הגדולים בעולם מתכננת להתרחב לעולם הסקיוריטי עם הרכישה של הסטארטאפ הישראלי. מדובר ברכש נוצץ: פלטפורמה ייעודית לניהול מדיניות הרשאות, המציעה למפתחים דרך פשוטה ומהירה לנטרל את פרצות אבטחת המידע במוצרים שלהם. הפלטפורמה שפיתחו בבילד מבוססת על כלי בקוד פתוח לייצור וניהול מדיניות הרשאות, תצוגה מקיפה בזמן אמת של כל כללי ההרשאה המוטמעים בארגון והסטטוס שלהם ולוגיקה המאפשרת לתהליכי פיתוח להיות גמישים ויציבים יותר.

בילד סקיוריטי, שפיתח את הפלטפורמה שלו בקוד פתוח בסטנדרט ה- Open Policy Agentהולך להפוך לחלק ממוצר נוסף בתחום הסקיוריטי שפיתחה אלסטיק בקוד פתוח, שמאפשר לאנליסטים לזהות ולהגיב בזמן אמת למתקפות סייבר.

באלסטיק אומרים כי המוצר שלהם, המאפשר איסוף מידע רב גם בסביבת הענן וגם יזכה להרחבה של יכולותיו על ידי הטמעת הפלטפורמה של בילד סקיוריטי, תאפשר למשתמשים לאכוף כללי אבטחת מידע על השרתים הפיזיים והווירטואליים שלהם, כמו גם על אפליקציות ושירותים העושים שימוש בקונטיינרים על גבי קוברנטיס.

בנוסף, על ידי הוספת הטכנולוגיה והיכולות של בילד למוצר הסקיוריטי של אלסטיק, הלקוחות שלה יוכלו לנטר את סביבות הענן שלהם באופן רציף ולוודא שהן מאובטחות כראוי ועומדות בתקנים מקובלים של אבטחת מידע כגון אלו שמפרסם המרכז לאבטחה אינטרנטית (Center of Internet Security)

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp