fbpx

תו ירוק באפליקציית רמזור – איך נעשה זאת?

אט אט המשק חוזר בהדרגה לפעילות בהתאם לנחיות "התו הסגול" המוכר, כאשר במקביל יפעל "התו הירוק" שיאפשר כניסה למלונות, חדרי כושר וסטודיו, אירועי ספורט ותרבות.
תו ירוק באפליקציית רמזור – איך נעשה זאת?
תו ירוק באפליקציית רמזור – איך נעשה זאת?

אט אט המשק חוזר בהדרגה לפעילות בהתאם לנחיות "התו הסגול" המוכר, כאשר במקביל יפעל "התו הירוק" שיאפשר כניסה למלונות, חדרי כושר וסטודיו, אירועי ספורט ותרבות. את התו הירוק ניתן להנפיק באתר משרד הבריאות, אך ניתן גם באמצעות האפליקציה החדשה – "רמזור", שפותחה על ידי משרד הבריאות ואותה ניתן להוריד בחנות האפליקציות.

במסך הפתיחה של האפליקציה תוכלו לבחור את השפה שלכם – העברית, הערבית, האנגלית או הרוסית. כדי להמשיך, לחצו על הכפתור "שנצא לדרך?". מיד לאחר מכן, תוכלו לבחור את תחומי העניין שלכם – בילויים, ספורט, מסעדות, טיפוח וכד'. המטרה היא להציג לכם את ההגבלות הרלוונטיות, לפי תחומי העניין שלכם. אחרי שסימנתם את בחירתכם, לחצו על "קדימה, המשכנו".

אם אתם סובלים ממחלות רקע, בני 60 ומעלה או אנשי צוות רפואי – במסך שלאחר מכן תוכלו להודיע על כך לאפליקציה. גם כאן, המטרה היא להתאים עבורכם את ההתראות ולהציג לכם רק מה שרלוונטי עבורכם, והכי חשוב – להזהיר אתכם.

כמו כן, אם תרצו לקבל עדכונים מדויקים, עליכם לתת לאפליקציה הרשאה להפעיל את שירותי המיקום של הסמארטפון ולשלוח לכם התראות. לחלופין, תוכלו גם לבחור להימנע מכך. לאחר שביצעתם את הוראות הפתיחה, אשרו את תנאי השימוש. במשרד הבריאות, כמשרד ממשלתי, מחויבים לשמור ולהגן על המידע אודותיכם.

אם אישרתם לאפליקציה לאתר את מיקומכם, בשלב הזה היא תציג בפניכם את הצבע של היישוב בו אתם נמצאים ומה החלטות הממשלה נכון לאותו היום. תוכלו גם להזין את שם היישוב באופן ידני.
בתום ההגדרה הראשונית של האפליקציה, תועברו למסך הראשי שבו יוצגו מספר המתחסנים. כדי להמשיך ולהנפיק תו ירוק, לחצו על הכפתור "הנפקת התו הירוק", או לחלופין ניתן ללחוץ על התפריט בפינה הימנית העליונה.

בשלב הבא האפליקציה תבקש מכם למלא פרטים: תעודת זהות/דרכון, מספר טלפון ותאריך לידה. האפליקציה תשלח אליכם קוד בן 6 ספרות, הזינו אותו כמו כל קוד אימות, האפליקציה תבדוק את הנתונים שהזנתם ובמידת הצורך – תציג לכם את התו הירוק שלכם.

לסיכום, התו הירוק שמונפק באפליקציית ה"רמזור" שונה מהתו הירוק שניתן להנפיק באתר משרד הבריאות: התו הירוק מאתר משרד הבריאות כולל פרטים מזהים וקוד QR לסריקה. לעומת זאת, התו הירוק של האפליקציה כולל אנימציה בצבע ירוק ומספרי זהות.

אם הנפקתם את התו הירוק באפליקציה וצילמתם מסך – לא תוכלו להציג את הצילום בכניסה למקום. כלומר, עליכם יהיה לפתוח את האפליקציה. אין צורך להזין את הפרטים בכל פעם מחדש, והתעודה תקפה למשך חודש. אם תבחרו להציג תו ירוק שהונפק דרך אתר משרד הבריאות, בעל העסק יסרוק את קוד ה-QR באמצעות אפליקציית ״רמזור״ שמותקנת במכשירו.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp