fbpx

2 קילומטר מעל כל היתר: מכירות מקס סטוק זינקו ב-36% בשנה האחרונה

בזמן בו רוב החנויות היו סגורות, ניצלה מקס סטוק את העניין והגדילה את מכירותיה ב-2020 ל-1.01 מיליארד שקל. במקביל, הרווח הנקי זינק בכמעט 25% ל-87.6 מיליון שקל.
מקס-סטוק
צילום אילוסטרציה
תקופת משבר הקורונה הביאה עימה משבר כלכלי לא קטן, ודווקא בתקופה בה לא מעט חנויות נותרו סגורות בשל המגבלות, פעילות חנויות הסטוק זינקה. כך למעשה, מכירות מקס סטוק קפצו ב-2020 ב-36% ל-1.01 מיליארד שקל ואפשרו לרשת לחתום את השנה עם עלייה של 24.6% ברווח הנקי שהסתכם ב-87.6 מיליון שקל.
כמו כן, מכירות החנויות הזהות, אשר פעלו גם במהלך 2019, צמחו בשנה החולפת ב-11% ביחס לתקופה המקבילה ב-2019, בעיקר כתוצאה מעלייה בביקוש למוצרי פארם, ניקיון וכביסה, מטבח וחשמל.

האמנם כי פעילות חנויות מקס סטוק נעצרה בסוף הרבעון הראשון של 2020 והרשת הוציאה את עובדי החנויות לחל"ת, אך חזרה לפעילות לקראת סוף חודש אפריל, עם צמצום מגבלות הקורונה והשבת פעילות המשק תחת תנאי התו הסגול. בכדי לצמצם את הפגיעה בהכנסותיה בתקופת סגירת הרשת, פעלה החברה לייבוא ציוד רפואי נדרש, אשר פיצה באופן חלקי על אובדן הרווח ברבעון הראשון כתוצאה מסגירת חנויות הרשת.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp