fbpx

4 מקומות מומלצים לחופשה עד 1,000 שקל למשפחה

המלונות מאפשרים לעצמם לעלות מחירים לקראת הקיץ ומשפחות שרוצות לצאת לסוף שבוע נאלצות לשלם אלפי שקלים, על הלינה בלבד.
טיול משפחתי

בעוד ילדים מתחת לגיל 16 עדיין לא יכולים לטוס לחו"ל (מבלי להיכנס לבידוד), הביקוש לנופש משפחתי מקומי בארץ עולה. המלונות מאפשרים לעצמם לעלות מחירים לקראת הקיץ ומשפחות שרוצות לצאת לסוף שבוע נאלצות לשלם אלפי שקלים, על הלינה בלבד. ובכל זאת, קיימות מספק אופציות בהן ניתן לצאת לשני לילות, הורים+2, ולשלם 1,000 שקלים ואף פחות על הלינה.

ספוט הוסטל בתל אביב
ההוסטל התל אביבי, שפתח את שעריו לאחר משבר הקורונה לכל מי שרוצה לחוות את תל איב במחירים יחסית נמוכים, הצליח להתאים עצמו גם לנופש משפחות מעל 6 נפשות ומציע חופשה משפחתית ב-100 שקלים לאדם ללילה. במקום קיימים כ-89 חדרים: משותפים, יחידים, לזוג וחדרי גלריה.

קמפינג בקיבוץ דפנה
דרך נהדרת להוזיל משמעותית את החופשה הבאה בצפון, היא לצאת לטיול מחנאות בטבע. בקמפינג דפנה ממתינים 60 אוהלי פופ-אפ איכותיים המוכנים לאירוח זוגות ומשפחות. האוהל כבר מוכן, עם מזרונים, וכל מה שנותר הוא פשוט להגיע – במחיר של 400 שקלים באמצע שבוע ו-500 שקלים בסוף השבוע.

קמפינג חוות הפיטאיה
לינת קמפינג איכותית בלב הטבע, בסמוך למושב גבעת יואב. למקום ניתן להגיע עם ציוד אישי ולהקים אוהל במתחם בעלות של 80 שקלים למבוגר, 60 שקלים לילד, או ללון במתחם אוהלים משפחתי שכבר מוקמים וכוללים מזרונים, בעלות של 100 שקלים לגבר ו-80 שקלים לילד.

כפר נוקדים
אירוח דרומי רגוע והזדמנות להפוגה קלה. ליד המדבר, עם אטרקציות כגון טיולי גמלים או אופניים, ניתן לשכור סוכה ללינה (4-8 משתתפים) בה יש פוטוני שינה, פינת קפה ומרפסת תצפית גבוהה. מחיר ללינה בלבד: 200 שקלים למבוגר, 100 שקלים לילד.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp