fbpx

4 מקצועות לימוד אקדמיים שתמיד מבוקשים בשוק

אם רק לאחרונה התחלתם לחשוב על אפיקי לימוד אקדמיים, כנראה שהגעתם למאמר הנכון. שוק העבודה בישראל הוא אינו דבר פשוט.
4 מקצועות לימוד אקדמיים שתמיד מבוקשים בשוק

אם רק לאחרונה התחלתם לחשוב על אפיקי לימוד אקדמיים, כנראה שהגעתם למאמר הנכון. שוק העבודה בישראל הוא אינו דבר פשוט. רווי, מוצף ואפילו ההזדמנויות המגוונות שהבטיח בעבר תחום ההייטק מתחילות להתדלדל עקב היצע גדול מדי. גם המקצועות היוקרתיים של פעם, אינם מה שהיו פעם. בתחום המשפטים התחרות גדולה ומערכת הרפואה במצב דחוק.

לכן, במידה וביקוש המקצוע הוא המניע שלכם להחלטת הלימודים, סידרנו לכם כמה מקצועות שמומלץ לקחת בחשבון בתהליך החשיבה:

לימודי כלכלה

אנו חיים בעידן בו העולם הכלכלי הוא מורכב ורב תחומי יותר מאי פעם, וככזה הכלכלה היא הכוח המניע של ההתנהגות האנושית. שוק ניירות הערך והמניות, הסחר במטבע חוץ וכמובן כניסתם של המטבעות הדיגיטליים – הופכים את האופן שבו אנו מעריכים שווי חומרי למסובך הרבה יותר.

במהלך לימודי הכלכלה, תזכו ללמוד קצת מההיסטוריה על התחום, תעברו בכלכלה הגלובלית של ימינו ותצפינו אל עבר העתיד. בוגרי תואר בכלכלה יוכלו להשתלב במשרות בתחום הכלכלה בגופים ממשלתיים, ציבוריים או במוסדות פיננסים פרטיים.

לימודי משאבי אנוש

תחום גיוס העובדים כבר מזמן הפך לתפקיד רב תחומי מרתק הדורש כישורים רבים.

כך שבלימודי משאבי אנוש, יילמדו ההיבטים השונים לטיפול בעובדים במקומות עבודה, החל מגיוס והכשרה ועד מימוש זכויותיהם, דרך קידומם והצבתם במקומות המתאימים להם ביותר. בין השאר, תוכלו ללמוד כיצד לבנות תרבות ארגונית איכותית, כישורי הנהגה והובלת תהליכים בארגון.

לימודי חינוך

המדינה והעולם תמיד זקוקים לאנשי חינוך מיומנים. בניית קריירה בתחום ההוראה לאחר לימודי תואר ראשון בחינוך, יכולה להיות בינגו.

ואם חינוך היא הבחירה עבורכם, המכללה האקדמית גורדון מציעה מגוון מסלולים עם ביטחון תעסוקתי מרשים במיוחד: 90% מבוגריה מועסקים בתום הלימודים.

התואר עצמו מבוסס על תחומי תוכן רחבים והינו מגוון מבחינה תעסוקתית וישנה אפשרות לבחור בקריירה בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי. כלומר, כבר במהלך הלימודים, ישנה אפשרות הבחירה והמיקוד לקריירה.

לימודי הנדסה

אם אתם בראש למספרים, זיהוי תהליכים ופתרון בעיות, בניגוד למקצועות האקדמיים האחרים, לימודי הנדסה הם במובנים רבים קודם כל הכשרה מקצועית מעשית. הלימודים אינם פשוטים וכוללים המון מספרים – לימודי מתמטיקה ופיזיקה אינטנסיביים, אך המאמץ עשוי להשתלם שכן מדובר בקריירה מאתגרת, מספקת ומרתקת.

להמשך ייעוץ לימודי חייגו 5033*

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp