המעבר לעידן ה-AI מציב אתגרים, אך גם פותח דלתות להזדמנויות חדשות. למשל, מותגים יכולים להשתמש ב-AI לניתוח מגמות וליצירת תוכן אוטומטי בהתאמה אישית לקהל היעד. עם זאת, מותגים שלא יתאימו את עצמם למציאות המשתנה עלולים לאבד חשיפה ולפגר אחרי המתחרים. מעבר לכך, שוק הפרסום צפוי לעבור שינויים משמעותיים, כאשר פרסומות מסורתיות יהפכו לפחות רלוונטיות לטובת תוכן מבוסס AI שמותאם אישית לכל משתמש.
חברות העוסקות בשיווק דיגיטלי בעולם בכלל ובישראל בפרט צריכות להיות מודעות לשינויים על מנת לבצע את ההתאמות עבור הלקוחות שלהן. כך, למשל, בחברת
מקסי סייט (MXI) – העוסקת ביצירת פתרונות שיווק מתקדמים לעסקים – הבינו היטב את המגמה המתפתחת הזו ,והחלו להתאים את אסטרטגיות הקידום והשיווק הדיגיטלי למציאות החדשה. באמצעות שילוב כלים חכמים, התאמת תוכן למנועי חיפוש מבוססי AI וניהול קמפיינים דיגיטליים מותאמים אישית, מקסי מבטיחה שלקוחותיה ימשיכו ליהנות מחשיפה מקסימלית ותוצאות אפקטיביות גם בעולם שבו הבינה המלאכותית הופכת לשחקן מרכזי בתחום החיפוש.