fbpx

תוכנית 'המקפצה': אקדמאים והייטקיסטים יוכלו לעסוק בהוראה כבר בספטמבר הקרוב

נוצר צורך לחבר בין האינטרסים של מערכת החינוך ובין אנשים איכותיים. משיתוף לשכת התעסוקה: מועמדים יחלו את לימודיהם בחודש מרץ וכבר בספטמבר הקרוב יוכלו לעסוק בהוראה
תוכנית 'המקפצה': אקדמאים והייטקיסטים יוכלו לעסוק בהוראה כבר בספטמבר הקרוב

אקדמאים רבים מוצאים עצמם בימים אלו ללא מקצוע יציב וללא ביטחון תעסוקתי. מדובר, ביו השאר, בעובדים ממקצועות ההייטק, מתחום התיירות ועצמאיים אשר חווים משברים בעסק. אנשים רבים חוששים לפרנסתם העתידית ומחפשים בימים אלו מקצוע יציב שלא יושפע ממצב כלכלי במשק, ממגמות ארציות ועולמיות, ממגיפות או מכל גורם בלתי צפוי אחר. מנגד, מערכת החינוך בישראל משוועת לאנשי חינוך איכותיים אשר מעוניינים להוביל את דור העתיד של ישראל, שכן המורים היום עוסקים בסטארטאפ האמיתי של החברה, מקצוע ההוראה. הם מחנכים דורות של ילדים ומקנים ידע ומיומנויות לקראת חייהם הבוגרים.

המציאות מעלה כי נוצר צורך לחבר בין האינטרסים של מערכת החינוך ובין אנשים איכותיים המחפשים מקצוע יציב ומתגמל (מתגמל על פי הסכם שכר המורים החדש).
בתוך כך, השנים האחרונות מלמדות שחיבורים בין אקדמאים והייטקיסטים לעולם החינוך הובילו לתוצאות רצויות. רבים מיוצאי הייטק, לשם הדוגמה, אשר כבר השתלבו במערכת החינוך, מצאו עצמם תורמים מהידע, מהיצירתיות, מהניסיון ומהכישורים שלהם בבתי הספר עצמם. אם מוסכם כי מערכת החינוך במאה ה-21 אמורה לשים בראש סדר העדיפות את הכנת הבוגרים "לעולם האמיתי", הרי ידוע שאין כבעל ניסיון מהשטח לעשות זאת.

מנהל מחוז חיפה של משרד החינוך, ד"ר סער הראל, הרים את הכפפה וביוזמתו מוצעת לאקדמאים "המקפצה" באקדמית גורדון בשיתוף לשכת התעסוקה. מועמדים יחלו את לימודיהם בחודש מרץ וכבר בספטמבר הקרוב יוכלו לעסוק בהוראה כחלק מתוכנית מקצועית במסגרתה יועברו כל תכני ההכשרה באופן מרוכז, כולל, כמובן, התנסות בשטח. המסלולים המוצעים: הוראת מתמטיקה, חינוך בבית הספר היסודי, גיל רך (גננים וגננות), מדעים ועוד. ניתן לבחור גם באנגלית ובחינוך מיוחד, אם כן במסלולים אלו תחילת לימודים בשנת 2024. הלומדים יהנו מחשיפה לטכנולוגיות הוראה מתקדמות, ממרחבי למידה ייחודיים, משיטות הוראה מגוונות כגון P.B.L (למידה מבוססת פרויקטים) ועוד.

רוצה להצטרף? השאירו פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם

לפרטים נוספים 5033*

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp