חברת השיווק הדיגיטלי שתורמת להסברה הישראלית

לצד הפעלת קמפיינים בתחומי ה-SEO ו-PPC ופרסום תוכן בסושיאל, חברת השיווק הוותיקה "מקסי" (MXI) נרתמה לחזון של הלקוח שלה "מוזיאון ידידי ישראל", וביחד הגיעו לעשרות מיליוני חשיפות של תכנים מקוריים, שגם תרמו רבות להסברה של ישראל בעולם.
אלמוג איטלי
אלמוג איטלי
אין ספק כי אירועי ה-7 באוקטובר 2023 השפיעו על עסקים רבים בישראל ואף בעולם, רובם באופן שלילי. גם "מוזיאון ידידי ישראל", הידוע גם בשם "Friends Of Zion", ספג בהתחלה מכה קשה, הן כלכלית נוכח ירידה דרסטית במספר המבקרים במוזיאון בשל המצב, והן מוראלית נוכח הפגיעה הקשה במדינת ישראל שהיא הליבה ומושא ההערצה של המוזיאון. אולם לאחר כשבועיים של התאוששות והפנמה, במוזיאון החליטו לנצל את המצב למטרה אחרת, חשובה לא פחות מבחינתם מהבאת מבקרים ומכירת מוצרים – התגייסות למען ההסברה של ישראל למול העולם.

כותרת משנה

בהיותו מוזיאון הפונה לא רק לישראלים כי אם ליהודים ותומכי ישראל ברחבי העולם, מייסד המוזיאון ד"ר מייק אוונס וחבריו לצוות לקחו על עצמם את המשימה והחלו לעבוד במטרה להסביר לעולם את שארע: הם יצאו לשטח, לישובי העוטף שנפגעו, דיברו עם אנשים שניצלו וחוו את הזוועות, הזמינו למוזיאון הורים שכולים, והכל תוך כדי צילום ועריכת וידיאו מקצועיים עד יצירת אייטם גמור ומוכן לפרסום. ופה חברת השיווק הוותיקה מקסי (כמעט 20 שנה בתחום!) נכנסו לתמונה.
"ראינו פה הזדמנות גם להשתתף בחזון של הלקוח, וגם לעשות משהו חשוב שאנחנו מאמינים בו", מספר לנו אלמוג איטלי, מנכ"ל שותף במקסי סייט. "דרך סיוע בהפקת תכנים מרובים וקידומם במקומות הנכונים, הצלחנו להגיע לעשרות מיליוני חשיפות במצטבר ולהעביר את המסרים שרצינו ברחבי העולם", הוא מוסיף.

תרומה דיגיטלית למאמץ המלחמתי

מבחינת הנכסים הדיגיטליים, חוץ מאתר אינטרנט, מקסי מבצעים ניהול רשתות חברתיות ומתפעלים עבור המוזיאון את הדפים שלו ברשתות החברתיות, בעברית ובאנגלית: פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדין ויוטיוב. כל פעם שקיבלו אייטם מוכן – בין אם גרפיקה סטטית ובין אם סרטון – בוצעו ההתאמות הנדרשות והעריכות הנוספות על מנת להוציא את המקסימום מכל אייטם. קודם כל הוחלט לאיזה קהל יעד מתאים כל אייטם (ישראלי ו/או בינ"ל), ובעקבות זאת נוספו כתוביות או תרגום לאנגלית או עברית. לאחר מכן, בוצעה עבודת שיפור של איכות הסאונד והתמונה, בנוסף, מכל אייטם נוצר גם סטורי ולעתים גם Reel כדי להגביר את החשיפה. לאחר זמן קצר, החליטו במקסי לפתוח עבור הלקוח חשבון בטיק טוק על-מנת להעלות גם לשם תכנים. כמובן שכל אייטם קיבל גם תיוגים והאשטגים רלוונטיים שהיו בולטים אז, כמו #HamasIsIsis, #StandwithIsrael ועוד.

עבודה מאומצת מביאה לגידול במספרים!

בזכות עבודה מאומצת ומשותפת מצד המוזיאון ומקסי, מספר האייטמים שנערכו ופורסמו הוא לאין שעור גדול יותר מכל לקוח שאיתו עבדה החברה. רק כדי לסבר את האוזן: מאז ה-7 באוקטובר ועד סוף שנת 2023 פורסמו יותר מ-700 תכנים! מדובר בממוצע של יותר מ-8 תכנים ליום! התכנים האלו הגיעו לכ-100 מדינות ברחבי העולם וזכו לעשרות מיליוני חשיפות. לפי הנתונים של מטא (פייסבוק) בלבד, חלה עלייה של 61% בחשיפה של הפרסומים באנגלית לעומת אותה תקופה אשתקד, ועלייה של 81% בחשיפה בדפים בעברית. מספר העוקבים, נכון לכתיבת שורות אלה, עומד על 947,000 וממשיך לעלות.

מחברת מקסי נמסר:

"מוזיאון ידידי ישראל מבחינתנו הוא דוגמא יפה לשיתוף פעולה והתגייסות בין לקוח לבין סוכנות שיווק דיגיטלי, ומה ניתן לעשות כאשר עובדים ביחד למען חזון ומטרה משותפת. ככל שהלקוח מספק לנו יותר חומרים לעבוד אתם, כך ניתן לייצר יותר תוכן פרסומי, להגדיל חשיפה, להגיע ליותר קהלים ומכאן גם להגדיל רווחים. זה לגמרי אפשרי."
חברת מקסי סייט עוסקת בפרסום ושיווק מזה 20 שנה, ומעסיקה מגוון לקוחות מתחומים שונים. היא מספקת ללקוחותיה שירותי תוכן, SEO, PPC, קמפיינים בגוגל, בסושיאל ועוד.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp