fbpx

חג השופינג: חודש הקניות הגדול יוצא לדרך

ראש השנה ותקופת החגים נראים כמו זיכרון רחוק, אך בשנים האחרונות בזמן הזה של השנה ניתן למצוא את הישראלים מבצעים שופינג אינטרנטי.
חג השופינג: חודש הקניות הגדול יוצא לדרך

ראש השנה ותקופת החגים נראים כמו זיכרון רחוק, אך בשנים האחרונות בזמן הזה של השנה ניתן למצוא את הישראלים מבצעים שופינג אינטרנטי. או בשם יותר מלהיב: חגיגת הקניות הגדולה של חודש נובמבר. ואם אתם אוהבים לקנות – אז הוא לגמרי החודש בשבילכם, כאשר חלים בו הרבה חגי קניות גדולים: זה מתחיל עם ShoppingIL, ממשיך ליום הרווקים הסיני ומגיע לרגע השיא: הבלאק פריידי, כשמיד אחריו מגיע Cyber Monday. אך גם באופן כללי, ה"נובמבר סייל" מתקיים כל החודש, כאשר ישנם עסקים שמציעים מבצעים והנחות במשך כמה ימי קניות של חודש נובמבר ולא רק חג אחד מהם.

אז מה צפוי לנו ואיך נתכונן? הכנו מדריך עם כל מה שצריך לדעת.
ראשית, בין אם בארץ או בחו"ל, במיוחד במבצעי קניות תמיד צריך להיות זהירים ולבדוק האם אכן מדובר במבצע אמיתי או מדובר במחיר המקובל. לכן, כדאי להתחיל עם הכנה מוקדמת – לבדוק עוד לפני שנכנסים לימי המבצעים מהו המחיר המוצר שרוצים לקנות, מה היה המחיר במבצעים קודמים ומהם אפשרויות המשלוח העומדות לרשותכם.

ShoppingIL
מתי: 11-09 בנובמבר
יוזמת הקניות הישראלית של גוגל יוצאת לדרך זו השנה החמישית ברציפות. בשנה שעברה השתתפו עשרות חנויות שהציעו מבצעים והנחות על מגוון גדול של מוצרים, ובכל שנה החגיגה גדלה יותר ויותר. כיום, למעלה מ-1,000 רשתות משתתפת ביוזמה, כשהמבצעים שלהן יחשפו ב-9 בנובמבר ויהיו תקפים למשך 48 שעות בלבד.
אתר LastPrice מציע פלטפורמה לטעינה מראש של קרדיטים לחשבון בהנחה. למעשה, משלמים כעת 185 ש"ח וטוענים סך קרדיט של 200 שקלים, או 923 ש"ח שהם 1,000 שקלים.

יום הרווקים הסיני
מתי: 11 בנובמבר
חגיגת הקניות הסינית מתרחשת מעט לפני זו האמריקאית, ב-11.11 המכונה כ"יום הרווקים". כבר יום לפני ניתן יהיה לראות באתרים הסינים מבצעי מכירות, קופונים ותחרויות שייערכו למשך זמן קצר. באתר AliExpress כבר החלו להציע מבצעים וקופונים. גם באתרים Banggood,TinyDeal ו-GeekBuying, השיקו עמוד מבצעים בו מציעים קופונים למוצרים שיפעלו ביום הרווקים.

יום שישי השחור
מתי: 26 בנובמבר
ה-Black Friday מציין את חגיגת הקניות הגדולה בארצות הברית, חל ביום השישי האחרון של נובמבר. בניגוד לימי מבצעים אחרים, כאן ההנחות משמעותיות ומספר החנויות המשתתפות הוא גדול ומגוון. אמזון, איביי ועוד חנויות אמריקאיות המציעות הנחות על מגוון מוצרים.

Cyber Monday
מתי: 29 בנובמבר
חודש הקניות ממש לא נגמר ביום שישי השחור, ומיד לאחר מכן מתחיל סבב קניות נוסף באתרים האמריקאיים. זה יתקיים ביום שני שלאחרי ה-Black Friday ובו ניתן למצוא מבצעים דומים – אך יעלו רק ברחבי האינטרנט ולא בחנויות הפיזיות.

אם מצאתם את המוצר והמחיר עונה למידותיכם, עכשיו כדאי לבדוק גם את העלויות הנוספות שייתכן ויצוצו. הדבר הראשון שצריך לבדוק הוא את עלות המשלוח. זה אמנם נראה פשוט, אך משלוח עלול להסתיר בתוכו עלויות נוספות. למשל, בעת כניסת המוצר לארץ יתכן ותדרשו לשלם מס נוסף. לכן, אם מדובר במוצרים שמעל 75 דולר, כדאי לבדוק כיצד המוצר נשלח ומי משלם את הפרשי המס – אתם, או שמא כלול במשלוח.

ברכישה דרך אמזון, לרוב עלויות המיסים יחושבו מראש. כך גם אצל לא מעט מוכרים אמריקאים באיביי. עם זאת, באתרים הסינים, המשלוח יכול להיות ללא עלות אך את עלויות המיסים, אם יהיו כאלה, תצטרכו לשלם בעצמכם.

לסיכום, הישראליים אוהבים לעשות קניות, ואם אפשר לעשות זאת מהספה בבית – מה טוב. בשנה שעברה, במהלך הבלאק הפריידי, מסיכום נתוני הוצאות האשראי עולה כי הרכישות ביום שישי האחרון של נובמבר, הוציאו הישראלים 720 מיליון שקל – ירידה של 5% לעומת שנת 2019, יש האומרים בגלל משבר הקורונה. עם זאת, נראה שהשנה צפויה להיות עליית מדרגה. מה שבטוח, לחגיגת הקניות הזו – כדאי להגיע מוכנים.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp