fbpx

סרטים וסדרות תוצרת כחול לבן מסביב לעולם: הכירו את ScreeniL

יש טלוויזיה כחול לבן מחוץ לישראל: שירות חדש עם תכני טלוויזיה תוצרת מקומית הושק לישראלים שחיים בחו"ל
screenil

יש טלוויזיה כחול לבן מחוץ לישראל: שירות חדש עם תכני טלוויזיה תוצרת מקומית הושק לישראלים שחיים בחו"ל
אם אתם חיים מחוץ לישראל – יש לנו בשורה: שירות סטרימינג עם תכני טלוויזיה כחול-לבן. איש הקולנוע והעסקים, משה אדרי, מייסד מתחמי הקולנוע "סינמה סיטי", השיק את שירות הסטרימינג Screen iL המציע סרטים וסדרות כחול לבן לישראליים ויהודים החיים בחו"ל.

השירות החדש, שחסום לצפייה בישראל וניתן לצפות פה אך ורק מעבר לים, מוצע בעלות לא גבוהה: רק 19.90 דולר לחיבור של שלושה מכשירים, וזמינה בכל הפלטפורמות – טלוויזיות חכמות, אנדרואיד, אפל TV, סמארטפונים, טאבלטים ודפדפנים ממחשב נייד/נייח.

כמו כן, בחברה מציינים כי בהמשך, כחלק מהתוכנית העסקית, יושקו חבילות מיוחדות לתיירים ישראלים בחו"ל – שיאפשרו תשלום חד פעמי לחיבור לזמן מוגדר מראש. לצד זאת, השירות החדשני מציע גם ספריית VOD עם יותר מ-2,500 סרטים, סדרות וקטלוג של הקולנוע הישראלי המיתולוגי.

בנוסף לסרטים וסדרות תוצרת ישראלית, ScreeniL מציע גם צפייה בערוצים המובילים: קשת 12, רשת 13, ערוץ הילדים, ערוץ הקולנוע הישראלי וערוצי מוזיקה וחדשות מקומיים נוספים לצד שירות Catch-Up – המאפשר לחזור ולצפות בכל התוכניות ששודרו בשבעת הימים האחרונים בלחיצת כפתור.

"אנו נרגשים להשיק היום את חווית הצפייה שתביא את בשורת התוכן הישראלי אל סלון ביתם של מיליוני ישראלים ברחבי העולם באופן חוקי", אמר אדרי. "נכון להיום, לא קיים שירות דומה המציע באופן חוקי לכמיליון וחצי ישראלים המתגוררים מעבר לים להנות מתכנים ישראלים, הן בצפייה ישירה והן בשירותי VOD".

במקביל לשירות החדש, פלטפורמת סטרימינג בינלאומית נוספת, IZZY, היחידה עד כה להפצת תוכן ישראלי מסביב לגלובוס, הודיעה על רכישת זכויות שידור לתוכניות חדשות ובהן סדרות דרמה, תוכניות דוקומנטריות, תחקירים ותוכניות דוקו-ריאליטי ישראליות מובחרות, ותוסיף מאות שעות תוכן חדשות. בין התוכניות שיתווספו: "שלטון הצללים", "מחוברים", "שטח הפקר" ועוד.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp