fbpx

את הבלתי אפשרי, תשאירו לה!

משרדה זכה ב 100 duns - דירוג החברות המובילות בישראל בקטגורית משרד עורכי הדין בתחום צווארון לבן, עם למעלה מ-23 שנות ניסיון בתחום היא נלחמת ‬בנחישות ‬עד ‬לניצחון לקוחותיה!

הכירו את עורכת ‬הדין ‬טליה ‬גרידיש, ‬בעלת ‬משרד ‬עורכי ‬דין ‬בתחום הפלילי וצווארון לבן, העוסקת בתחום ‬מעל ‬23 ‬שנה ומתמחה ‬בייעוץ ‬וייצוג ‬בכל ‬תחומי ‬המשפט ‬הפלילי, ‬בעבירות: ‬כלכליות, ‬אלימות ‬במשפחה, ‬עבריינות ‬נוער, ‬עבירות ‬רכוש ‬ונשק, ‬עבירות ‬סמים ‬ועוד.‬.‬
לאחר 13‬ שנה שבהם ‬עבדה במשרדו ‬של ‬עוה"ד ‬ששי ‬גז ממנו ‬למדה ‬רבות וכמי שנמנה מבין עורכי הדין הבולטים והמובילים בתחום הפלילי בישראל, היא צברה ותק וניסיון מקצועי בעבירות צווארון לבן וטיפלה בתיקים מתוקשרים, מורכבים בעלי סוגיות משפטיות יוצאות דופן. וייצגה אנשים מהשורה הראשונה, ביניהם עובדי ציבור, סלבריטאים, ראשי עיריות וקצינים בכירים בצבא.
ב-‬10 ‬שנים ‬האחרונות ‬היא ‬בעלת ‬משרד ‬עצמאי. ‬בנוסף, ‬היא ‬פעילה ‬בלשכת ‬עורכי ‬הדין, כיו"ר ‬משותף ‬של ‬פורום ‬חקיקה ‬פלילי, ‬וכיו"ר ‬משותף ‬של ‬הועדה ‬לקידום ‬עורכות ‬הדין ‬במחוז ‬המרכז.
‬חברה ‬במועצת ‬הנשים ‬במזכרת ‬בתיה, יו"ר חקיקה פלילי בלשכה, ושכתבה ניירות עמדה לועדת חוקה לגבי הצעות חוק שהוגשו בתחום הפלילי.

100 duns – דירוג החברות המובילות בישראל בקטגורית משרד עורכי הדין בתחום צווארון לבן

"גדלתי ‬בעיר ‬לוד, ‬ולמרות ‬שאני ‬עצמי ‬זכיתי ‬לסביבה ‬עוטפת ‬ואיכותית, ‬נחשפתי ‬לעוני, ‬פשע ‬ועוולות, ‬וכבר ‬מגיל ‬צעיר ‬חשוב ‬היה ‬לי ‬להביע ‬את ‬זעקתם ‬של ‬חסרי ‬הישע ‬ולחולל ‬עבורם ‬שינוי.‬ ‬הייתי ‬הילדה ‬הזו ‬שתמיד ‬מנסה ‬לסנגר ‬ולפשר, ‬ונהגתי ‬לשטוח ‬את ‬טענותיי ‬מול ‬המבוגרים, ‬להוכיח ‬צדקתי. ‬הבחירה ‬במשפט ‬ובתחום ‬הפלילי ‬הייתה ‬עבורי ‬מאוד ‬טבעית, ‬ממקום ‬של ‬שליחות ‬ורצון ‬לעזור ‬לחלשים"

הבאנו כאן מספר תיקים מורכבים המעידים על עו"ד טליה ‬גרידיש מהם ניתן לראות נחישות, ‬חשיבה ‬יצירתית ‬ואסטרטגית, ‬כניסה ‬לדקויות ‬ויכולת ‬אנליטית פנומנליות. ככה זה, שנים של ניסיון מביאים איתם את הביטחון והידע הנדרש ‬להילחם ‬עד ‬הסוף, ‬מבלי ‬להתפשר, כנגד כל הסיכויים.

העליון ביטל מאסר של סוחר סמים – והמירו בעבודות שירות
בית המשפט העליון, המתיק את עונשו של נאשם בעבירות סמים והמיר מאסר בפועל
של- 15 חודשים ב-9 חודשים של עבודות שירות. המערער בייצוגה של עו"ד טליה גרידיש
ביקש להסתפק בענישה שתרוצה בעבודות שירות, ואילו המדינה ביקשה לגזור עליו עונש מאסר מאחורי סורג ובריח.
בעת גזירת דינו של המערער בבית המשפט, לא הייתה מחלוקת בין הצדדים כי המערער עבר הליך שיקומי משמעותי. בהן העתקת מגורים לעיר חדשה, שינוי אורחות חייו, מציאת עבודה והקמת משפחה. בבחינת חריג שעבירות סמים דינן מאסר, מצא בית המשפט להעמיד את עונשו של המערער מתשעה חודשי מאסר ל15 חודשי עבודות שירות.

טליה גרידיש

"כאשר הרשעה היא המצב הנתון מבחינה משפטית, אני אלחם כדי שהמערכת תאפשר הזדמנות שנייה ושיקום. אני אעזור ללקוח שלי להסדיר את המחדל או הנזק שגרם ויחד עם הגורמים המקצועיים, אבנה לו תכנית שיקומית שתאפשר לו לחזור לקהילה ״הסיפוק ‬הגדול ‬בעבודתי, ‬כשנאשם ‬שייצגתי ‬והנעתי ‬לשיקום, ‬מצליח ‬להיחלץ ‬מהפשע, ‬וליצור ‬לעצמו ‬מסלול ‬חיים ‬חדש ‬ומועיל ‬לחברה״

תיק מסועף של אי דיווח לרשויות המס
בתיק זה ייצגה נאשם שהועלו כנגדו מספר אישומים ונטען שבבעלותו מספר חברות שעבורן לא דיווח למע"מ ולמס הכנסה, ולא הגיש בגינן דו"חות. בסיום תהליך ארוך שבו בכל פעם התגלה עוד חוב ועוד חברה בבעלותו, הציגה עו"ד טליה גרידיש מסמכים לפיהם לא ניתן לקשור אליו את החובות הללו, ואת הבעלות על חברות אלו.
לאחר שהציגו גם את הנסיבות האישיות של הנאשם, ומרשה הסיר את המחדל, פעלו לנקות שולחן מול רשויות המס שהמירו לו את כתב האישום, שדרש במקור מאסר בפועל, לדרישה לקנס מנהלי, כשבמקביל – ההליך הפלילי כנגד מרשה נמחק.

"‬בהיבט ‬הראייתי, ‬כאשר ‬אני ‬מטפלת ‬בתיקי ‬ענק ‬מורכבים, ‬אתגרי ‬העיקרי ‬הוא ‬למצוא ‬בתוך ‬הררי ‬המידע ‬של ‬חומר ‬החקירה, ‬את ‬הראייה ‬האחת ‬שעשויה ‬לשנות ‬את ‬התמונה, ‬ולהביא ‬לזיכוי ‬או ‬להקלה ‬בעונש ‬באם ‬ניתן ‬ובמקרים ‬רבים ‬אני ‬פועלת ‬לסגירת ‬התיק ‬מחוסר ‬אשמה ‬עוד ‬בטרם ‬הוא ‬מגיע ‬לשלב ‬של ‬ניהול ‬ההליך ‬בבית ‬המשפט".‬

זיוף וגניבה בצל עזיבת בכירה
בתיק צווארון לבן זה, בו ייצגה מנהלת צעירה, מלח הארץ, יוצאת יחידת 8200 אשר התקדמה במהירות
מטאורית בחברת ביטוח גדולה ומוכרת והייתה אחראית על כ- 100 סוכני ביטוח, בעוד המקבילים לה בתפקיד היו אחראים על כ-30 סוכנים לכל היותר.
לימים, רצתה לעזוב את החברה ולפתוח חברה עצמאית משלה. מעסיקיה בחברת הביטוח, שלא רצו לוותר על עובדת חיונית ומנהלת מוכשרת הסוחפת אחריה אחרים, העניקו לה מענקים ותעודת הצטיינות במטרה להשאירה בחברה, ומשלא הסתייע בידם, שינו את האסטרטגיה וטענו כנגדה שזייפה אישורי מנהלים וגנבה מהחברה.
הטענה הייתה כי במהלך תקופת עבודתה, המנהלת אישרה הנחות ללקוחות פנסיוניים תוך שהיא מזייפת את אישורי סמנכ"ל הכספים של החברה, כותבת בשמו מיילים, ושולחת אותם לעצמה, בעוד שהוא עצמו מעולם לא אישר הנחות אלו למבוטחים.
הנאשמת בתיק זה זומנה למחלקת הונאה לחקירה וקיבלה ליווי מעו"ד טליה גרידיש ולאורך ההליך, הציגה מסמכים המעידים על ההפקדות שביצעה, והוכיחו את המניע שהיה לחברה, לאור עזיבתה, וכן הראו שעמלות המכירה שולמו לחברה עצמה ולא לחשבונה של הנאשמת. כמו כן הציגו את התנהלותה הרגילה של החברה, על מנת להראות שאישורים בע"פ היוו חלק מהתנהלותה השגרתית.
בפגישה שיזמו עם ראש מחלקת הונאה ביחידה החוקרת הציגו לפניו מסמכים נוספים. לימים נוהלו מספר שיחות עם הפרקליטות והוצגו מסמכים נוספים ובימים אלה ממש קיבלו הודעה כי עמדתם התקבלה והתיק נסגר.

"נקודת המוצא בכל תיק המגיע אליי היא שהכול אפשרי. גם אם נדמה שאין תקווה, אני נלחמת ללא פשרות עבור הלקוחות שלי, ונוברת בכל תיק עד למציאת הראייה המזכה. אם סוגרים בפניי דלת אחת, תמיד אשתמש ביצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה כדי לפתוח דלת אחרת"

"משרד עורכי דין טליה גרידיש" מתמחה בייעוץ וייצוג בכל תחומי המשפט הפלילי הכוללים עבירות צווארון לבן, עבירות כלכליות, עבירות אלימות ופשעים חמורים, עבריינות נוער, עבירות רכוש ונשק, עבירות סמים ועבירות הימורים. במרוצת השנים קנה לו משרד הבוטיק מומחיות ייחודית בתחום העבירות הכלכליות – עבירות מס, הלבנת הון, שוחד, מרמה, הפרת אמונים ועוד.

לשיחת יעוץ דיסקרטית עם עו"ד טליה גרידיש הזינו פרטים כעת

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp