fbpx

עוד אקזיט ישראלי, הפעם של חברת WalkME

מגיע מזל טוב לחברה הישראלית WalkMe (ווקמי) נמכרה לענקית התוכנה מגרמניה SAP ב-1.5 מיליארד דולר. החברה, שהוקמה ב-2011, מפתחת תוכנה עבור ארגונים שעוברים דיגיטליזציה.
חברת התוכנה הישראלית ווקמי (WALKME)שהוקמה על ידי דן עדיקא ורפי סווירי רושמת הצלחה אדירה בעקבות רכישה על סך 1.5 מיליארד דולר של ענקית מערכות המידע הגרמנית SAP, שזו הרכישה ה-12 שלה בישראל. ווקמי תשולב במרכז הפיתוח של SAP בישראל שמעסיק 900 עובדים ברעננה ובתל אביב. בתגובה החלה המניה של ווקמי לעלות בטרום מסחר בשיעור של מעל 40%.

ווקמי, שהוקמה ב-2011, מפתחת תוכנה עבור ארגונים שעוברים דיגיטליזציה. בחברה פיתחו תוכנה שמפשטת שימוש בתוכנות ארגוניות מורכבות, ובכך היא מאפשרת להם להגביר את הפרודוקטיביות ולהקטין סיכונים. התוכנה גם מסייעת לאמץ טכנולוגיות חדשות ולשפר תהליכים פנים ארגוניים. ווקמי ו-SAP משתפות פעולה כבר תקופה ממושכת, כאשר SAP מציעה את התוכנה של החברה הישראלית כחלק ממערכות המידע הארגוניות שלה.

"אנחנו נרגשים לאחד כוחות עם ענקית התוכנה SAP", אמר בתגובה הבעלים דן עדיקא. "הרכישה היא אבן דרך משמעותית במסע שלנו, ומספקת לנו את המשאבים ואת בסיס הלקוחות הנדרש להגדלת היצע המוצרים שלנו והרחבת השוק. המינוף של האקוסיסטם הנרחב של SAP יפתח בפנינו הזדמנויות צמיחה משמעותיות ונוכל לייצר ערך רב אף יותר ללקוחותינו".

חרף המלחמה בישראל מדובר באקזיט גדול שלישי של חברה ישראלית בחודש האחרון, וזאת לאחר מכירת חברת הסייבר ביוקאץ' לפי שווי של 1.3 מיליארד דולר לקרן ההשקעות פרמירה וחברת המחשוב פריוריטי לקרן ההשקעות בלקסטון. עם זאת, עבור המשקיעים בווקמי שקנו את המניות בהנפקה מדובר באכזבה וקיבוע של תשואה שלילית של 40% שכן העסקה נעשית במזומן ללא פוטנציאל לאפסייד כתוצאה מחשיפה למניות SAP.

שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp