על פי נתוני התעשייה, כמעט 91% מהמפרסמים כבר משתמשים או שוקלים להשתמש בטכנולוגיית Generative AI. אימוץ טכנולוגיה זו על ידי מפרסמים עלה בחדות לאחרונה, בשל הרצון לשפר יעילות, להניע מכירות ולשפר את התשואה על ההשקעה – 81% מהמפרסמים מאמינים שהיא יכולה להגדיל מכירות בארגוניהם.
Abby היא עוזרת AI מתקדמת למפרסמים, שמציעה גישה בצורת שיחה לבנייה והשקת כל הקמפיינים שלהם – החל מתקצוב, מיקוד, יצירתיות, אופטימיזציה ועוד.
Abby מבוססת על מערכות של מחשוב חזק ומתקדם, אחרי למידה של יותר מעשור מקמפיינים מוצלחים של מפרסמים בחברת Taboola, ומאפשרת למפרסמים להשיק קמפיינים יעילים תוך דקות, ברשת של אתרי תוכן מבוססי אמון ומובילים שמגיעה ליותר מ-600 מיליון משתמשים פעילים ביום.
בניסויים שחברה ביצעה, נמצא שקמפיינים שהושקו עם Abby היו צפויים לעלות לאוויר 75% מהר יותר מקמפיינים שהוקמו באופן ידני.
כדאי לסייג ולהבין שגם קמפיינים אלה, יהיו פחות טובים מאשר שימוש בחברה שיודעת לבצע אסטרטגיה, הפקה וניהול קמפיין שיווק דיגיטלי.
Abby בונה ומנהלת כל חלק בקמפיין ושל תוכניות המדיה של המפרסמים, ומנחה את המשתמשים עם שאלות פשוטות שמבנות תוכניות מדיה באופן אוטומטי על בסיס כל יעד שיווקי. מפרסמים יכולים להתמקד במטרות כמו הגברת רכישות, העלאת מודעות למותג או יצירת לידים, כמו גם להגדיר חלוקת תקציב בין מחשבים שולחניים למכשירים ניידים, ועוד.
Abby מציעה גם יכולות יצירתיות מתקדמות של Generative AI, שמאפשרות למפרסמים להשתמש באותה גישה של שיחה עם מכונה ליצירה ושינוי של תמונות. המפרסמים יכולים לערוך רקעים, קריאות לפעולה (CTA), וליצור כותרות יצירתיות רלוונטיות מבלי להשתמש בתוכנות עריכת תמונות או מומחיות נדרשת.
כרגע המערכת אינה מציעה מערכת פרסום בעברית, ניתן להתחבר ולפרסם במרכת באמצעות הקישור כאן: Abby
כרגע אין תמיכה מלאה בשפה העברית ולכן כדאי לעשות שימוש בחברות שיווק דיגיטלי ולהגיע למיליוני צרכנים בישראל